Επιστήμονες, εκπαιδευτικοί, ερευνητές υπέρ Μακρόν -«Κλείστε το δρόμο στον φασισμό» - iefimerida.gr

Πολλές δεκάδες επιστήμονες πρώτης γραμμής καλούν τους Γάλλους να «χρησιμοποιήσουν την ψήφο στον Μακρόν για να κλείσουν το δρόμο στο χειρότερο», σε ένα κείμενό τους.

«Διανοούμενοι, επαγγελματίες του πολιτισμού, της εκπαίδευσης, των επιστημών και της δημιουργίας, βαθιά δεμένοι στις ρεπουμπλικανικές αξίες και στις ουμανιστικές αξίες του πλουραλισμού, της ανοχής, της ειρήνης, του κοσμικού κράτους και της ελευθερίας, είμαστε πολύ ανήσυχοι για την πολιτική κατάσταση της Γαλλίας, μετά τον πρώτο γύρο των προεδρικών εκλογών», γράφουν.
Το κείμενο αναφέρει ότι «στις πόλεις όπου διοικεί το ακροδεξιό Εθνικό Μέτωπο της Μαρίν Λεπέν μειώθηκαν οι προϋπολογισμοί για την κοινωνική προστασία αλλά και για τον πολιτισμό». «Το κοινωνικό της πρόγραμμα [της Μαρίν Λεπέν] είναι μια αυταπάτη», προσθέτουν.
«Οποιες κι αν είναι οι διαφορές μας και οι ανησυχίες μας για το πρόγραμμα του Εμανουέλ Μακρόν, καλούμε όλους όσοι μοιράζονται τις αξίες μας να χρησιμοποιήσετε την μοναδική ψήφο που έχετε στην διάθεσή σας και να κλείσετε τον δρόμο στον φασισμό, χωρίς να εξαπατηθείτε από το καμουφλάζ που κάνει», προσθέτουν.
Το κείμενο υπογράφουν ο Jean-Michel Bony, μαθηματικός (Académie des sciences), ο Bruno Chaudret, χημικός (Académie des sciences), ο Jean-Michel Galano, φιλόσοφος, ο Jean-Pierre Kahane, μαθηματικός (Académie des sciences), ο Ivan Lavallée, πληροφορική, ο Evariste Sanchez-Palencia, μαθηματικός (Académie des sciences).
Στις 27 Απριλίου, εννέα επικεφαλής των βασικών δημοσίων οργανισμών έρευνας (Cirad, Ifremer, Inserm etc.) καθώς και η Σύνοδος των προέδρων πανεπιστημίων κάλεσαν τους Γάλλους εναντίον της Μαρίν Λεπέν στον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών [7 Μαίου] αφού το πρόγραμμά της είναι, όπως ανέφεραν, «φορέας οπισθοδρόμησης και κατάρρευσης σε όλα τα επίπεδα».

Ας σημειωθεί ότι όλες οι δημοσκοπήσεις δίνουν μεγάλο προβάδισμα Μακρόν έναντι της Λεπέν και επικράτηση στον δεύτερο γύρο:

Επιστήμονες, εκπαιδευτικοί, ερευνητές υπέρ Μακρόν -«Κλείστε το δρόμο στον φασισμό» | iefimerida.gr 0