Το πρώτο της πλαίσιο, εξαρχής σχεδιασμένο για ηλεκτρικά μοντέλα, εξελίσσει η Hyundai, στοχεύοντας σε μία ανταγωνιστική γκάμα EV (Electric Vehicles) στο μέλλον.
Η χρήση μίας τέτοιας βάσης εξασφαλίζει σοβαρά πλεονεκτήματα ευελιξίας και απόδοσης απέναντι σε άλλες προτάσεις, που βασίζονται σε πλαίσια συμβατικής τεχνολογίας και από τη στιγμή που η κορεάτικη εταιρεία θα αναπτύξει τη γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων η κίνησή της αυτή ήταν και λογική και αναμενόμενη.
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Hyundai Motor Lee Ki-Sang τα ηλεκτρικά οχήματα των μικρότερων κατηγοριών θα μπορούν χάρη σε αυτή να ξεπερνούν σε αυτονομία τα 300 χιλιόμετρα ανά φόρτιση και έτσι να είναι πιο ανταγωνιστικά. Ο ίδιος μάλιστα αναμένει μέχρι το 2025 η ζήτηση των EV να έχει φτάσει στο 10% των συνολικών πωλήσεων παγκοσμίως, από 1% που είναι τώρα.
Αναφορικά με το πλαίσιο, δεν πρόκειται να έχει ολοκληρωθεί πριν από το 2018, οπότε τόσο η Hyundai, όσο και η Kia θα συνεχίσουν βραχυπρόθεσμα την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων χρησιμοποιώντας συμβατικά πλαίσια.