57χρονο μοντέλο έγινε η νέα μούσα εταιρείας εσωρούχων [εικόνες] - iefimerida.gr

57χρονο μοντέλο έγινε η νέα μούσα εταιρείας εσωρούχων [εικόνες]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η ομορφιά δεν έχει ηλικία και συγκεκριμένες αναλογίες. Η ομορφιά είναι κάτι που βγαίνει από μέσα. Οι ρυτίδες είναι απλά ένα «παράσημο» του χρόνου.

Αυτές τις απόψεις θέλησε να εκφράσει μια εταιρεία εσωρούχων από τη Νέα Ζηλανδία «Lonely» με τη νέα της καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστεί η Mercy Brewer, ένα μοντέλο 57 ετών.

Το μοντέλο παραχώρησε δηλώσεις στο Stuff.co.nz και μίλησε για την σημασία της καμπάνιας και το μήνυμα που θέλει να μεταδώσει: «Οι αντιλήψεις για την ομορφιά έχουν αλλάξει και πάντα θα αλλάζουν. Πιστεύω ότι δεν μπορούμε να συμπεράνουμε τα στάνταρντς της. Η νέα ομορφιά πάντα θα περιμένει για να ανακαλυφθεί. Πιστεύω ότι βρισκόμαστε σε μια στιγμή που η ομορφιά των γυναικών μεγαλύτερης ηλικίας αποκαλύπτεται. Αν δεν την αναγνωρίσουμε, καθένας από εμάς αρνείται το μέλλον που περιμένει».

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο BOVARY.GR πατώντας ΕΔΩ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ μοντέλο ρυτίδες πρόσωπο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ