Τι ζητάνε οι πολίτες από τον Φλαμπουράρη -Φορολογικά, ΕΣΠΑ, υγεία και ...κριτική - iefimerida.gr

Τι ζητάνε οι πολίτες από τον Φλαμπουράρη -Φορολογικά, ΕΣΠΑ, υγεία και ...κριτική

φωτογραφία αρχείου: eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ακόμη και τις πλέον αισιόδοξες προβλέψεις ξεπέρασε η αποδοχή της νέας ιστοσελίδας του υπουργείου Επικρατείας kathimerinotita.gov.gr.

Του σάιτ που έχει ως στόχο την ενδελεχή καταγραφή των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους και πρωτίστως στην επαφή τους με το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας.

Μέσα σε μόλις μια εβδομάδα λειτουργίας της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας (9 – 16 Φεβρουαρίου 2017) υποβλήθηκαν στο σύστημα 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν πραγματικά προβλήματα ή διορθωτικές προτάσεις και τα υπόλοιπα 23 τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια.

Τη μερίδα του λέοντος αποσπούν τα θέματα που αφορούν το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.

Παράλληλα σημαντικός αριθμός περιπτώσεων αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας.
Είναι αυτονόητο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων αφορά χρόνιες παθογένειες της δημόσιας διοίκησης που αυτή την περίοδο γίνονται προσπάθειες να περιοριστούν στο ελάχιστο.

Βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής:
Αρμόδιο υπουργείο Καταχωρήσεις
Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης 274
Οικονομικών 99
Υγείας 89
Εσωτερικών 68
Υποδομών και Μεταφορών 55
Περιβάλλοντος και Ενέργειας 45
Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων 43
Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης 40
Οικονομίας και Ανάπτυξης 25
Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων 24
Διοικητικής Ανασυγκρότησης 22
Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων 19
Μεταναστευτικής Πολιτικής 13
Πολιτισμού και Αθλητισμού 6
Εθνικής Άμυνας 5
Εξωτερικών 4
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής 4
Τουρισμού 4
Σύνολο 839

Οι υπηρεσίες μας έχουν προωθήσει τα παραπάνω αιτήματα στις αρμόδιες υπηρεσίες και βρίσκονται σε άμεση επαφή με αυτές για να διευθετηθεί σε εύλογο διάστημα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων.

Να υπενθυμίσουμε ότι η επικοινωνία των πολιτών, από τους οποίους ζητάμε τη συμβολή για τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους, γίνεταιμέσω της ιστοσελίδας www.kathimerinotita.gov.gr(με την υποβολής φόρμας) και μέσωemailστις ηλεκτρονικές διευθύνσεις kathimerinotita@ypep.gr,ypep.co@ypep.gr και a.flampouraris@parliament.gr, χωρίς να χρειάζεται να ταλαιπωρούνται οι ενδιαφερόμενοι προσερχόμενοι στα γραφεία του υπουργείου Επικρατείας.

Για διευκρινήσεις, οι πολίτες μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα:
· 210 33 85 314
· 210 33 85 305
· 210 33 85 100

καθώς επίσης και στα φαξ:
· 210 33 85 317
· 210 33 85 210
· 210 33 85 109

Τέλος, να επισημανθεί ότι η εν λόγω υπηρεσία λειτουργεί ακόμη σε πιλοτική μορφή. Κατά την πλήρη λειτουργία της θα απασχολεί συνολικά 25 άτομα, που θα αποσπαστούν από άλλους τομείς της δημόσιας διοίκησης και δεν προβλέπεται να γίνει καμία νέα πρόσληψη. Οι σχετικές αιτήσεις ενδιαφέροντος έχουν ξεπεράσει ήδη τις 230.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Αλέκος Φλαμπουράρης kathimerinotita.gov.gr
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ