Το καινούργιο Honda Civic είναι πιο μεγάλο, πιο ελκυστικό και με νέους turbo κινητήρες - iefimerida.gr

Το καινούργιο Honda Civic είναι πιο μεγάλο, πιο ελκυστικό και με νέους turbo κινητήρες

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η 10η γενιά του best seller της Honda, του Civic, έχει μεγαλώσει αισθητά μιας και με 4,52 μέτρα μήκους έχει φτάσει στα όρια της μικρής μεσαίας κατηγορίας.

Παράλληλα έχει αυξηθεί και το πλάτος της και έχει μειωθεί το ύψος της, με αποτέλεσμα η εικόνα του να είναι ακόμα πιο δυναμική και ελκυστική σε σχέση με την προκάτοχό του. Προς την ίδια κατεύθυνση συμβάλλουν και οι χαρακτηριστικές λεπτομέρειες του αμαξώματος, ενώ η διαμόρφωση της πέμπτης πόρτας και των πίσω φωτιστικών δημιουργεί την απαραίτητη αισθητική συνέχεια.

Το καινούργιο Honda Civic είναι πιο μεγάλο, πιο ελκυστικό και με νέους turbo κινητήρες | iefimerida.gr 0



Ελκυστική είναι και η εικόνα του εσωτερικού, που είναι ποιοτικό και μοντέρνο, με έναν ευανάγνωστο ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ τα πάντα ελέγχονται από την οθόνη αφής των 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Το σύστημα infotainment της νέας γενιάς είναι, όπως διαπιστώσαμε, σαφώς πιο εξελιγμένο και με φουλ δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, ενώ το Honda Sensing, το σύνολο των σύγχρονων συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας, είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του νέου Civic.

Το καινούργιο Honda Civic είναι πιο μεγάλο, πιο ελκυστικό και με νέους turbo κινητήρες | iefimerida.gr 1
Το καινούργιο Honda Civic είναι πιο μεγάλο, πιο ελκυστικό και με νέους turbo κινητήρες | iefimerida.gr 2

Από πλευράς χώρων, χάρη και στην αύξηση του μεταξονίου στα σχεδόν 2,70 μέτρα, το Civic της 10ης γενιάς είναι από τα πλέον άνετα στην κατηγορία του, τόσο για τους μέχρι και 5 επιβάτες του όσο και για τις αποσκευές τους. Κι αυτό γιατί το μέγεθος του πορτμπαγκάζ του κυμαίνεται από 478 έως 1.245 λίτρα, αν αναδιπλωθούν πλήρως οι δύο ξεχωριστές πλάτες των πίσω καθισμάτων. Που δεν είναι τα Magic Seats της προηγούμενης γενιάς, μιας και το ρεζερβουάρ μετακινήθηκε κάτω από το πίσω κάθισμα -μέχρι τώρα βρισκόταν κάτω από τα εμπρός. Η κίνηση αυτή επέτρεψε στο κάθισμα του οδηγού να τοποθετηθεί 35 χιλιοστά πιο χαμηλά, γεγονός που ενισχύει την σπορ αίσθηση, χωρίς να επηρεάζεται η ορατότητα περιφερειακά που είναι ιδιαίτερα καλή.

Το καινούργιο Honda Civic είναι πιο μεγάλο, πιο ελκυστικό και με νέους turbo κινητήρες | iefimerida.gr 3


Ιδιαίτερα καλή είναι και η ακαμψία του καινούργιου πλαισίου, καθώς χάρη στη νέα μέθοδο συναρμολόγησής του, είναι αυξημένη κατά 52%. Αυτό επιτρέπει στη Honda να αισιοδοξεί για 5 αστέρια στις δοκιμές του EuroNCAP, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί μια πολύ καλή βάση, σε συνδυασμό με το πιο χαμηλό κέντρο βάρους και την καλά ρυθμισμένη ανάρτηση, για την οδική του συμπεριφορά. Έτσι το νέο Civic είναι προοδευτικό στις αντιδράσεις του, με ιδιαίτερα περιορισμένες κλίσεις στις στροφές, καλό σε ακρίβεια σύστημα διεύθυνσης, ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης και σπορτίφ χαρακτηριστικά.

Το καινούργιο Honda Civic είναι πιο μεγάλο, πιο ελκυστικό και με νέους turbo κινητήρες | iefimerida.gr 4



Τα οποία ενισχύονται και από τους καινούργιους, αποκλειστικά turbo κινητήρες βενζίνης του. Στη βάση ο high tech τρικύλινδρος των 1.000 κυβικών που αποδίδει 129 ίππους και 200 Nm και χάρη στο μικρό του υπερ- συμπιεστή σε παρουσιάζει σχεδόν καθόλου turbo lag. Ταυτόχρονα διακρίνεται για τη γραμμική του απόδοση, συνδυάζεται πολύ καλά με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων με τον εξαιρετικό επιλογέα -διαθέσιμο είναι και αυτόματο CVT με 7 προκαθορισμένες σχέσεις- ενώ είναι οικονομικός (η Honda ανακοινώνει 4,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα) και εξασφαλίζει καλές επιδόσεις (0-100 σε 10,4 δεύτερα, τελική 203).

Το καινούργιο Honda Civic είναι πιο μεγάλο, πιο ελκυστικό και με νέους turbo κινητήρες | iefimerida.gr 5
Το καινούργιο Honda Civic είναι πιο μεγάλο, πιο ελκυστικό και με νέους turbo κινητήρες | iefimerida.gr 6



Καλύτερες (0-100 σε 8,2 δεύτερα, τελική 220) είναι φυσικά οι επιδόσεις της έκδοσης με τον τετρακύλινδρο turbo των 1.500 κυβικών και των 182 ίππων, που ψηλά έχει σαφώς μεγαλύτερα αποθέματα ισχύος σε σχέση με τον 3κύλινδρο. Και αυτός μπορεί να συνδυαστεί με το αυτόματο CVT, ενώ η επίσημη μέση κατανάλωσή του είναι 5,8 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Το καινούργιο Honda Civic είναι πιο μεγάλο, πιο ελκυστικό και με νέους turbo κινητήρες | iefimerida.gr 7


Η γκάμα θα συμπληρωθεί στις αρχές του 2018 από τη νέα εκδοχή του πολύ καλού diesel των 1.600 κυβικών, που θα είναι σύμφωνη με τις νέες προδιαγραφές ρύπων. Έως τότε θα είναι διαθέσιμη η πετρελαιοκίνητη έκδοση της 9ης γενιάς, ενώ η ολοκαίνουργια και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα 10η με τους νέους κινητήρας turbo θα είναι στην Ελλάδα τον Ιούνιο σε τιμές που θα καθοριστούν στην πορεία.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ