Αποζημίωση 740 ευρώ σε επιβάτη για απώλεια αποσκευής σε θαλάσσιο ταξίδι - iefimerida.gr

Αποζημίωση 740 ευρώ σε επιβάτη για απώλεια αποσκευής σε θαλάσσιο ταξίδι

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Καταναλώτρια υπέβαλε αναφορά στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» σε βάρος ακτοπλοϊκής εταιρείας, η οποία αρνήθηκε να την αποζημιώσει για απώλεια αποσκευής.

Συγκεκριμένα, η επιβάτης, κατά το ταξίδι της με πλοίο εντός της χώρας, παρέδωσε δύο αποσκευές, λαμβάνοντας σχετική απόδειξη. Κατά την άφιξή της στην Αθήνα, παραλαμβάνοντας τις αποσκευές της, διαπίστωσε ότι η μια εξ αυτών είχε απολεσθεί. Επικοινώνησε άμεσα με την εταιρεία, η οποία της ζήτησε να αναμείνει 10 ημέρες. Εν συνεχεία δέχθηκε τηλέφωνο από συνεπιβάτη, ο οποίος της δήλωσε ότι εκ παραδρομής πήρε την αποσκευή της και ήδη βρισκόταν στο εξωτερικό, ενώ υποσχέθηκε να της την παραδώσει σε 10 ημέρες, όταν θα επέστρεφε στην Ελλάδα.

Ωστόσο μετά την παρέλευση των δέκα ημερών δεν είχε κανένα νεότερο, ενώ στο τηλέφωνο επικοινωνίας που είχε ουδείς απαντούσε στις κλήσεις της. Η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι δεν φέρει καμία ευθύνη, διότι η αποσκευή είχε εντοπισθεί.

Κατόπιν των ανωτέρω, ο Συνήγορος του Καταναλωτή επισήμανε στην ακτοπλοϊκή εταιρεία ότι είναι υπεύθυνη για την απώλεια της αποσκευής της καταναλώτριας, διότι η απώλεια πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, συνεπώς, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και, συγκεκριμένα, με το άρθρο 8 της Διεθνούς Σύμβασης των Αθηνών υποχρεούται σε καταβολή της προβλεπόμενης αποζημίωσης.

Η εταιρεία ανταποκρίθηκε θετικά και προχώρησε στην καταβολή αποζημίωσης ύψους 740 ευρώ στην καταναλώτρια.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ