Υβριδικό μονοθέσιο από την Peugeot -Φόρος τιμής στον θρυλικό νικητή του Indy 500 [εικόνες] - iefimerida.gr

Υβριδικό μονοθέσιο από την Peugeot -Φόρος τιμής στον θρυλικό νικητή του Indy 500 [εικόνες]

(φωτογραφίες: Peugeot)
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στις 30 Μάιου του 1916 ο Dario Resta οδήγησε ένα Peugeot «L45», το οποίο και μπορούσε να αναπτύξει μέση ωριαία ταχύτητα της τάξεως των 135 χλμ/ώρα και νίκησε τον αγώνα «Indianapolis 500» στις ΗΠΑ.

Υβριδικό μονοθέσιο από την Peugeot -Φόρος τιμής στον θρυλικό νικητή του Indy 500 [εικόνες] | iefimerida.gr 0

100 χρόνια αργότερα, η ομάδα σχεδιασμού αναβίωσε με το ίδιο πνεύμα το θρυλικό αγωνιστικό παρουσιάζοντας το «L500 R hybrid», με το χαρακτηριστικό φαρδύ μετατρόχιο, το χαμηλό του προφίλ και το πολύ χαμηλό του βάρος.

Υβριδικό μονοθέσιο από την Peugeot -Φόρος τιμής στον θρυλικό νικητή του Indy 500 [εικόνες] | iefimerida.gr 1

Με αυτά τα χαρακτηριστικά, το concept οχημα της Peugeot μπορεί να φτάσει στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα από στάση και χρειάζεται μόνο 19 δευτερόλεπτα για να καλύψει τα 1000 πρώτα μέτρα.

Υβριδικό μονοθέσιο από την Peugeot -Φόρος τιμής στον θρυλικό νικητή του Indy 500 [εικόνες] | iefimerida.gr 2

Αυτά όλα επιτυγχάνονται χάρη στον 500 ίππων υβριδικό κινητήρα βενζίνης -που διαθέτει επιπλέον δύο ηλεκτροκινητήρες συν ένα κινητήρα φυσικού αερίου ισχύος 270 ίππων- ο οποίος και αποδίδει μέγιστη ροπή της τάξεως των 730 Nm.

Υβριδικό μονοθέσιο από την Peugeot -Φόρος τιμής στον θρυλικό νικητή του Indy 500 [εικόνες] | iefimerida.gr 3

Το αεροδυναμικό προφίλ ρέει απρόσκοπτα από το σήμα στη μάσκα προς τον οδηγό και καταλήγει σε ένα σημείο στο πίσω μέρος, σε μια ουρά που έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι σαφής η παραπομπή της στον «αιωνόβιο» πρόγονο του.

Υβριδικό μονοθέσιο από την Peugeot -Φόρος τιμής στον θρυλικό νικητή του Indy 500 [εικόνες] | iefimerida.gr 4

Το αυτοκίνητο «αγκαλιάζει» τον τυχερό οδηγό του, καθώς το ανάλογο τμήμα του οχήματος έχει σχεδιαστεί από τους Γάλλους ειδικούς σαν μια κάψουλα μέσα στην οποία ο πιλότος έχει τον απόλυτο έλεγχο του οχήματος.

Υβριδικό μονοθέσιο από την Peugeot -Φόρος τιμής στον θρυλικό νικητή του Indy 500 [εικόνες] | iefimerida.gr 5

Στην προσπάθειά τους να βελτιώσουν όσο είναι δυνατόν την αεροδυναμική του νέου μονοθέσιου, η Peugeot εγκατέλειψε τις αρχικές της σκέψεις για ένα διθέσιο όχημα.

Υβριδικό μονοθέσιο από την Peugeot -Φόρος τιμής στον θρυλικό νικητή του Indy 500 [εικόνες] | iefimerida.gr 6

«Με το Peugeot L500 R hybrid, αποτίουμε φόρο τιμής σε ένα αγωνιστικό όχημα που χρονολογείται στις αρχές του 20ου αιώνα», δήλωσε ο Matthias Hossann, επικεφαλής της ομάδας σχεδίασης του αυτοκινήτου και διευθυντής του τμήματος τεχνολογικής ανάπτυξης της γαλλικής εταιρείας

Υβριδικό μονοθέσιο από την Peugeot -Φόρος τιμής στον θρυλικό νικητή του Indy 500 [εικόνες] | iefimerida.gr 7

και πρόσθεσε: «Εμπνεόμαστε από το πνεύμα των επιδόσεων και της καινοτομίας του προγόνου του και επιδιώκουμε να μεταφέρουμε την κομψότητα και την τεχνολογική καινοτομία στο σήμερα».

Υβριδικό μονοθέσιο από την Peugeot -Φόρος τιμής στον θρυλικό νικητή του Indy 500 [εικόνες] | iefimerida.gr 8

(φωτογραφίες: Peugeot)

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Κόσμος αυτοκίνητο Peugeot L500R hybrid
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ