Πτήση EgyptAir: Λεπτό προς λεπτό τι συνέβη με τη μοιραία πτήση, λίγο πριν το τέλος - iefimerida.gr

Πτήση EgyptAir: Λεπτό προς λεπτό τι συνέβη με τη μοιραία πτήση, λίγο πριν το τέλος

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Πέπλο μυστηρίου εξακολουθεί να καλύπτει την εξαφάνιση -και πιθανότατα συντριβή- του Airbus της EgyptAir ενώ πετούσε περίπου 130 μίλια νοτίως της Καρπάθου, με προορισμό το Κάιρο.

Ιδίως, δε, το χρονικό διάστημα από τις 02:48 τα ξημερώματα έως τις 03:27, δηλαδή από την τελευταία επικοινωνία του αιγυπτιακού Airbus με τον Ελληνα ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας μέχρι τη στιγμή που δεν απάντησε στις επανειλημμένες κλήσεις.

Το χρονικό της εξαφάνισης

Ωρα 02:24 π.μ.: Η πτήση MSR 804, A320, των Αιγυπτιακών Αερογραμμών, που εκτελούσε το δρομολόγιο Παρίσι-Κάιρο, εισέρχεται στο FIR Αθηνών. Αναγνωρίζεται και εξουσιοδοτείται από τον αρμόδιο ελεγκτή εναερίου κυκλοφορίας για την πορεία της πτήσης του.

Ωρα 02:48 π.μ.: Η πτήση περνάει στον επόμενο τομέα ελέγχου και εξουσιοδοτείται από τον αρμόδιο ελεγκτή για το σημείο εξόδου από το FIR Αθηνών.

Ωρα 3:27 π.μ.: Το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών προσπαθεί να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος για μεταβίβαση επικοινωνίας και ελέγχου από το FIR Αθηνών στο FIR Καΐρου. Παρά τις επανειλημμένες κλήσεις, το αεροσκάφος δεν ανταποκρίνεται. Ο ελεγκτής εναερίου κυκλοφορίας καλεί στη συχνότητα κινδύνου, χωρίς απόκριση από την πλευρά του αεροσκάφους.

Ωρα 3:29 π.μ.: Το αεροσκάφος βρίσκεται πάνω στο σημείο εξόδου από το FIR Αθηνών.

Ωρα 3:29:40 π.μ.: Χάνεται το στίγμα του αεροσκάφους από το ραντάρ περίπου 7 ΝΜ νότια/νοτιοανατολικά από το σημείο ΚUMBI, εντός του FIR Καΐρου. Άμεσα ζητείται η συνδρομή των ραντάρ της Πολεμικής Αεροπορίας για πιθανό εντοπισμό στόχου, χωρίς αποτέλεσμα.

Ωρα 03:45 π.μ.: Ενεργοποιούνται οι διαδικασίες έρευνας και διάσωσης μέσω ΕΚΣΕΔ, ΕΚΑΕ και ΚΕΝΑ, με παράλληλη ενημέρωση του Κέντρου Ελέγχου Περιοχής Καΐρου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση που εξέδωσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ): «Η πτήση MSR 804, A320 των Αιγυπτιακών Αερογραμμών, που εκτελούσε το δρομολόγιο Παρίσι-Κάιρο εισήλθε στο FIR Αθηνών στις 02:24 π.μ. τοπική ώρα. Αναγνωρίσθηκε και εξουσιοδοτήθηκε από τον αρμόδιο ελεγκτή εναερίου κυκλοφορίας για την πορεία της πτήσης του. Στις 02:48 π.μ. μεταβιβάζεται στον επόμενο τομέα ελέγχου και εξουσιοδοτείται από τον αρμόδιο ελεγκτή, για το σημείο εξόδου από το FIR Αθηνών. Ο πιλότος ήταν ευδιάθετος και ευχαρίστησε στα ελληνικά. Στις 03:27 π.μ. το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών προσπάθησε να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος για μεταβίβαση επικοινωνίας και ελέγχου από το FIR Αθηνών στο FIR Καΐρου. Παρά τις επανειλημμένες κλήσεις το αεροσκάφος δεν ανταποκρίθηκε, οπότε ο ελεγκτής εναερίου κυκλοφορίας κάλεσε στη συχνότητα κινδύνου, χωρίς απόκριση από την πλευρά του αεροσκάφους. Στις 03:29 βρίσκεται πάνω στο σημείο εξόδου. Στις 03:29:40 π.μ. χάνεται το στίγμα του αεροσκάφους από το ραντάρ περίπου 7 ΝΜ νότια/νοτιοανατολικά από το σημείο ΚUMBI, εντός του FIR Καΐρου. Άμεσα ζητήθηκε η συνδρομή των ραντάρ της Πολεμικής Αεροπορίας για πιθανό εντοπισμό στόχου, χωρίς αποτέλεσμα. Στις 03:45 π.μ. ενεργοποιήθηκαν οι διαδικασίες έρευνας και διάσωσης μέσω ΕΚΣΕΔ, ΕΚΑΕ και ΚΕΝΑ, με παράλληλη ενημέρωση του Κέντρου Ελέγχου Περιοχής Καΐρου».

Από την ανακοίνωση της ΥΠΑ προκύπτει, λοιπόν, ότι δεν υπήρξε καμία επικοινωνία με το αεροσκάφος επί 39 λεπτά, δηλαδή από τις 02:48 π.μ. έως τις 03:27 π.μ. Σε αυτά τα 39 λεπτά εκτιμάται ότι έγιναν όλα (χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο έκρηξης βόμβας στο αεροσκάφος ή ύπαρξης βομβιστή αυτοκτονίας), καθώς από την τελευταία προσπάθεια επικοινωνίας με το αεροσκάφος έως τη στιγμή που χάθηκε το στίγμα μεσολάβησαν μόλις 2 λεπτά...

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ αεροσκάφος EgyptAir συντριβή αιτία χρονικό
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ