Γιατί κλείνουν ο ένας μετά τον άλλο οι μεγάλοι γερμανικοί οίκοι μόδας - iefimerida.gr

Γιατί κλείνουν ο ένας μετά τον άλλο οι μεγάλοι γερμανικοί οίκοι μόδας

Hugo Boss spring-summer 2016 campaign
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Κρίση περνάει η γερμανική μόδα, μεγάλοι οίκοι κλείνουν, μετακομίζουν ή μειώνουν προσωπικό, με εχθρό την οικονομία, το διαδίκτυο, αλλά και τις μάρκες ρούχων χαμηλού κόστους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Deutsche Welle τα οικονομικά νέα που έρχονται από τον χώρο της γερμανικής μόδας είναι αρνητικά.
Η εταιρεία Steilmann κήρυξε πτώχευση μόλις μισό χρόνο μετά την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο, η εταιρεία Gerry Weber απολύει έναν στους δέκα εργαζόμενους και η Hugo Boss προσπαθεί να σταματήσει την κατιούσα που έχει πάρει η επιχείρηση, ενώ τρομοκράτησε στις αρχές του χρόνου τους μετόχους της με μια προειδοποίηση ότι η εταιρεία δεν μπορεί να αγγίξει τους προσδοκώμενους στόχους κερδοφορίας.

Η άνοιξη που δεν ήρθε
Ο Άξελ Άουγκουστιν από τον Γερμανικό Σύνδεσμο Λιανικού Εμπορίου 'Έτοιμου Ενδύματος, υποστηρίζει ότι η άνοιξη που άργησε φέτος να έρθει στη Γερμανία και το κρύο, είχαν ως αποτέλεσμα να μείνουν τα ράφια γεμάτα, αφού τα ενδύματα που είχαν παραγγελθεί πολύ νωρίτερα δεν ανταποκρίνονταν στις καιρικές συνθήκες που επικρατούν. Οι αναγκαστικές εκπτώσεις ήταν η οδυνηρή συνέπεια για τους εμπόρους.
Οι εταιρίες Gerry Weber και Τοm Tailor επιδιώκουν ήδη να κλείσουν υποκαταστήματα. Το ίδιο και η Hugo Boss, ειδικά στην Κίνα.

Μεγάλο έξοδο η επένδυση στα πολυκαταστήματα
Ο Όλιβερ ΜακΚόνελ από την Fashion Practice Academy του Βερολίνου πιστεύει ότι η Hugo Boss έχασε πολλά χρήματα ανοίγοντας δικά της καταστήματα. Μπορεί τα εν λόγω καταστήματα να αποφέρουν περισσότερα κέρδη απ' ότι το εμπόριο μέσω άλλων πολυκαταστημάτων, αλλά κοστίζουν και αρκετά. Ο κ. ΜακΚόνελ εκτιμά ότι η εταιρεία έδωσε μεγάλο βάρος σε αυτά τα καταστήματα και αμέλησε το προϊόν και την κερδοφορία. Είναι χαρακτηριστικό ότι από το 2008 μέχρι το 2015, ο αριθμός των καταστημάτων λιανικού εμπορίου της Hugo Boss σχεδόν πενταπλασιάστηκε από 330 σε 1700.

Εχθρός οι φθηνές μάρκες και τα ψώνια στο διαδίκτυο
Αρχικά οι μεσαίες επιχειρήσεις ήταν εκείνες που κατέγραφαν πτώση λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού διεθνών αλυσίδων με φθηνά ρούχα, όπως η H&M και η Primark, αλλά και του εμπορίου στο διαδίκτυο.
Πλέον όμως και οι μεγάλες εταιρείες παρουσιάζουν πρόβλημα.
Ενας επιπλέον λόγος, σύμφωνα με τον Γερμανό εκπρόσωπο του Λιανικού εμπορίου, είναι τα άδεια κέντρα των πόλεων. Όποιος δεν πηγαίνει βόλτες στα καταστήματα αλλά παραγγέλνει στο διαδίκτυο δεν παρασύρεται και σε αυθόρμητες αγορές.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ