Toyota: Ένα τρίκυκλο κατευθείαν από το μέλλον [εικόνες & βίντεο] - iefimerida.gr

Toyota: Ένα τρίκυκλο κατευθείαν από το μέλλον [εικόνες & βίντεο]

Ένα τρίκυκλο κατευθείαν από το μέλλον 01
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το μέλλον της αυτοκίνησης είναι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον πεδίο για κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτου που σέβεται τον εαυτό του. Απαντες προσπαθούν να το προβλέψουν και να προετοιμάσουν την παραγωγή των οχημάτων τους αναλόγως.


Ένας από αυτούς και η κορυφαία ιαπωνική εταιρεία Toyota, η οποία ουκ ολίγες φόρες έχει πρωτοπορήσει και πρωτοστατήσει στον φουτουριστικό σχεδιασμό, στις τεχνολογικές καινοτομίες και στην εξέλιξη των εναλλακτικών πηγών ενέργειας των αυτοκινήτων της.

Πιο πρόσφατο παράδειγμα το I-Road , το τρίκυκλο όχημα-λύση της Toyota για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στις αστικές μετακινήσεις του σύγχρονου ανθρώπου.

Το τρίτροχο κονσεπτ όχημα μοιάζει περισσότερο με ένα ηλεκτροκίνητο σκούτερ με καναπέ, παρά με ένα κλασσικό, συμβατικό αυτοκίνητο, όμως παραμένει ευχάριστο και πολύ βολικό.

Με ένα μόνο εμπρόσθιο φως, με τις πόρτες του να ανοίγουν σαν τα «αφτιά του Ντάμπο το ελεφαντάκι» και με μια πληθώρα λαμπερών χρωμάτων να διαλέξει κανείς, το i-road εντυπωσιάζει και ξεχωρίζει.

Με πλάτος λιγότερο από ένα μέτρο, μπορεί να «χωθεί» παντού, μέσα στα στενά της πόλης και στους μποτιλιαρισμένους δρόμους της.

Με 37 μίλια/ώρα τελική ταχύτητα και 31 μίλια αυτονομία με ένα μόνο γέμισμα της μπαταρίας, το μικρο τρίτροχο έχει ότι χρειάζεται για να σας μεταφέρει μέσα στην πόλη.

Μπαίνοντας μέσα στο όχημα, ο οδηγός βρίσκει τα κλασσικά χειριστήρια της Toyota και όλες τις ανέσεις που θα χρειαστεί από ένα όχημα του είδους.

Παρ όλο που η Toyota υποστηρίζει ότι το όχημα της είναι διθέσιο στην πραγματικότητα με έναν ειδικό χώρο για τον δεύτερο επιβάτη, ακριβώς πίσω από τον οδηγό, η συγκεκριμένη θέση δεν είναι και πολύ άνετη για μεγάλες διαδρομές.

Όπως όλα τα ηλεκτροκίνητα οχήματα έτσι και αυτό έχει πολύ ισχυρές επιταχύνεις, ενώ για την επιβράδυνση του φροντίζουν τα τυπικά ασφαλή δισκόφρενα της Toyota.

Πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως του νέου πρωτοτύπου, ο τρόπος με τον οποίο στρίβει, αφού η αμεσότητα του στον χειρισμό του οχήματος θυμίζει περισσότερο μοτοσυκλέτα.

Σε αυτό συμβάλει και ο πίσω τρόχος ο οποίος στρέφεται αυτόνομα και μιας και τον συνηθίσει ο οδηγός μπορεί να βρει πολύ διασκεδαστική αλλά και αποτελεσματική την οδήγηση του i-road.

Το όχημα που δεν διατίθεται ακόμη προς πώληση βρίσκεται σε δοκιμές στο Τόκιο, αλλά και στην Γκρενόμπλ της Γαλλίας.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ