Eurobank: Βραβεύτηκε ως η καλύτερη τράπεζα λιανικής στην Ελλάδα για 2η συνεχόμενη χρονιά - iefimerida.gr

Eurobank: Βραβεύτηκε ως η καλύτερη τράπεζα λιανικής στην Ελλάδα για 2η συνεχόμενη χρονιά

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ως η «Καλύτερη Τράπεζα Λιανικής Τραπεζικής στην Ελλάδα» ανακηρύχθηκε η Eurobank και για το 2015 από το διεθνούς κύρους περιοδικό World Finance.

Κάθε χρόνο το εξειδικευμένο διεθνές περιοδικό World Finance βραβεύει τους καλύτερους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, ανά τον κόσμο, με βάση μια σειρά αυστηρών κριτηρίων, που σχετίζονται με την καινοτομία και ευρηματικότητα σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών. Σε σχετική ανακοίνωση της τράπεζας επισημαίνεται ότι σε μια δύσκολη και ιδιαίτερα απαιτητική χρονιά τόσο για τη χώρα, όσο και για το τραπεζικό σύστημα εν γένει, η Eurobank, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τις ανάγκες των πελατών της και με στόχο τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης και αμοιβαίου οφέλους, συνέχισε να:

  • Υποστηρίζει τους πελάτες της μέσα από τα διαφορετικά κανάλια πωλήσεων (τα καταστήματα Δικτύου Eurobank και  Δικτύου Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, το  συνεργαζόμενο δίκτυο ΕΛΤΑ, την ηλεκτρονική τραπεζική ), προσφέροντας λύσεις ειδικά σχεδιασμένες για κάθε πελατολόγιο
  • Ισχυροποιεί τις πελατο-κεντρικές μονάδες (Τραπεζική Ιδιωτών, Τραπεζική Affluent, Τραπεζική Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και Επαγγελματιών), με γνώμονα τη σε βάθος γνώση του κάθε πελατολογίου και την, κατ΄ επέκταση, ορθότερη διαχείριση και εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη διακριτά
  • Διευρύνει το επιτυχημένο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Καρτών «Επιστροφή» με τη συμμετοχή άνω των 7.000 συνεργαζόμενων εμπορικών επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους,  δίνοντας, παράλληλα, την ευκαιρία στους πελάτες της να έχουν όφελος από τη συγκέντρωση περισσοτέρων ευρώ Επιστροφή στις αγορές τους, ειδικά κατά την περίοδο των capital controls όπου παρατηρείται θεαματική αύξηση στη χρήση καρτών
  • Προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα λύσεων για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε τουριστικές περιοχές, εκτιμώντας ότι ο τουριστικός κλάδος αποτελεί έναν από τους βασικότερους μοχλούς ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας
  • Στέκεται υπεύθυνα δίπλα στους δανειολήπτες της Καταναλωτικής και Στεγαστικής Πίστης, καθώς και στους πελάτες της Τραπεζικής Μικρών Επιχειρήσεων, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις και ειδικά προγράμματα, προσαρμοσμένα στις οικονομικές τους δυνατότητες, ιδίως κατά την παρούσα δύσκολη οικονομική συγκυρία
  • Σε επίπεδο εξυπηρέτησης, η τράπεζα διακρίθηκε και για την ικανότητα ανταπόκρισης των στελεχών της σε όλα τα δίκτυα (καταστήματα, Europhone Banking, E-Banking) ιδιαίτερα κατά την περίοδο επιβολής των capital controls. Οι επιδόσεις αυτές αποτυπώθηκαν μέσω ερευνητικών αποτελεσμάτων στην αξιολόγηση των πελατών της ως προς την ικανοποίηση εξυπηρέτησής τους κατά τη συγκεκριμένη περίοδο και κατέδειξαν βελτίωση σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.


Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Eurobank Βράβευση
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ