Το προφίλ του διαδικτυακού καταναλωτή -Οι 15 δημοφιλέστερες αγορές [λίστα] - iefimerida.gr

Το προφίλ του διαδικτυακού καταναλωτή -Οι 15 δημοφιλέστερες αγορές [λίστα]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε ανώτατο μορφωτικό επίπεδο και στην ηλικιακή ομάδα των 35-44 ετών ανήκει η πλειοψηφία των καταναλωτών που επιλέγουν να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές ή παραγγελίες.

Το 29,7% όσων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους είναι ηλικίας από 35-44 ετών. Το 54,2% είναι άνδρες και το 45,8% γυναίκες.Όπως προκύπτει από έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής που αφορά στο πρώτο τρίμηνο του 2015, το 51,3% έχει υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης, διδακτορικό, μεταπτυχιακά, ΑΕΙ, ΤΕΙ, στρατιωτικές σχολές κ.α.. Το 40,6% έχει μεσαίο επίπεδο εκπαίδευσης και το 8,1% χαμηλό (Γυμνάσιο, Δημοτικό) ή δεν έχειθ παρακολουθήσει καμία βαθμίδα εκπαίδευσης.

Το προφίλ του διαδικτυακού καταναλωτή -Οι 15 δημοφιλέστερες αγορές [λίστα] | iefimerida.gr 0

Τα είδη ένδυσης- υπόδησης, τα αθλητικά είδη και οι ηλεκτρονικές συσκευές είναι τα προϊόντα, που αγοράστηκαν περισσότερο από τους καταναλωτές. Ειδικότερα:

  1. είδη ένδυσηςκαι υπόδησης–αθλητικάείδη 47,6%,
  2. ηλεκτρονικές συσκευές (βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις, DVDs κλπ.) 26,3%.
  3. ταξιδιωτικέςυπηρεσίες(εισιτήρια,ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ.) 18,5%,
  4. οικιακάείδη (έπιπλα,παιχνίδια,είδη τέχνης,ηλεκτρικές οικιακές συσκευές κλπ.) 16,8%,
  5. εξαρτήματα και περιφερειακόςεξοπλισμός(hardware) ηλεκτρονικού υπολογιστή 15,0%
  6. διαμονή σε καταλύματα (ξενοδοχεία,δωμάτια,διαμερίσματακλπ.) 12,4%.
  7. βιβλία(σε ηλεκτρονική μορφή),περιοδικά,εφημερίδες12,3%,
  8. εισιτήρια για εκδηλώσεις (συναυλίες,θεατρικές παραστάσεις ,κινηματογράφος κλπ.)11,6%,
  9. Κοσμήματα, πληροφορίες από βάσεις δεδομένων, 9,8%
  10. Φάρμακα 9,7%
  11. Λογισμικό για ηλεκτρονικό υπολογιστή και αναβαθμίσεις, συμπεριλαμβανομένου λογισμικού για computer games και video games, 6,6%
  12. είδη διατροφής–είδη παντοπωλείου 5,6%,
  13. ταινίες, μουσική  5,5%,
  14. υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (πληρωμές συνδρομητικής συνδρομές ευρυζωνικής σύνδεσης,λογαριασμού κινητού ή σταθερούτηλεφώνου,κ.α.) 2,4%,
  15. υλικό ηλεκτρονικής εκμάθησης 1,3%

Στον πίνακα που ακολουθεί φαίνονται αναλυτικά οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ειδών και υπηρεσιών αναψυχής.

Το προφίλ του διαδικτυακού καταναλωτή -Οι 15 δημοφιλέστερες αγορές [λίστα] | iefimerida.gr 1
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ