Γιατί το λεωφορείο χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα βγήκε εκτός δρόμου [βίντεο] - iefimerida.gr

Γιατί το λεωφορείο χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα βγήκε εκτός δρόμου [βίντεο]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Απάντηση στο γιατί το λεωφορείο χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα καβάλησε το κράσπεδο και σταμάτησε λίγο πριν χτυπήσει περίπτερο δίνει βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας.

Οπως αναφέρει στο trikalaola.gr ο ιδιοκτήτης του περιπτέρου, που ήταν μέσα εκείνη την ώρα, «έτσι όπως καθόμουν μέσα στο περίπτερό μου, είδα ξαφνικά το λεωφορείο να έρχεται προς μέρος μου. Στιγμιαία φοβήθηκα, αλλά το λεωφορείο σταμάτησε πριν προσκρούσει πάνω στο περίπτερο και αυτό ήταν όλο».

Στην κάμερα του trikalaola.gr μίλησε και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος του δήμου Τρικκαίων κ. Γιάννης Κωτούλας και αναφέρει λεπτομέρειες για την ασφάλεια του λεωφορείου, πραγματοποιώντας μάλιστα πείραμα μπροστά στην κάμερα. Όσον αφορά το συμβάν, ανέφερε χαρακτηριστικά πως χάρηκαν όλοι όσοι εμπλέκονται με το εγχείρημα, γιατί αποδείχθηκε το πόσο ασφαλές είναι. Τα δεδομένα στάλθηκαν αμέσως στην εταιρία, τα οποία και θα αναλυθούν. Πιθανολογείται πως προς στιγμή το λεωφορείο χωρίς οδηγό έχασε το σήμα του. Παρόμοιο συμβάν έχει καταγραφεί σε πόλη της Ευρώπης.

Από την e-trikala Α.Ε. εστάλη το παρακάτω δελτίο τύπου σχετικά με το συμβάν και αναφέρει τα εξής:
«Το μεσημέρι της Πέμπτης 26 Νοεμβρίου το πειραματικό όχημα του πιλοτικού προγράμματος citymobil2 παρουσίασε σημειακή μικρή απόκλιση απο την προγραμματισμένη διαδρομή, την οποία άλλωστε εκτελεί από τις αρχές του Σεπτεμβρίου. Το όχημα δεν προκάλεσε υλικές ζημιές, καθώς δε συγκρούστηκε με κανένα αντικείμενο, και σαφέστατα δεν προκάλεσε σωματικές ζημιές σε διερχόμενους ή επιβαίνοντες, καθώς δεν «άγγιξε» κανέναν πολίτη, ενώ ο συνδυασμός έντασης πέδησης και ταχύτητας μείωσαν τους κραδασμούς στο εσωτερικό του. Αξίζει να σημειωθεί ότι το όχημα ακινητοποιείται άμεσα με την ανίχνευση «εμποδίου» ύψους 20 εκατοστών και σε απόσταση μικρότερη ή ίση των 20 εκατοστών από την περιφέρεια του. Κατά συνέπεια ήταν αδύνατο να προκληθεί κάποιο συμβάν με την επιστημονική έννοια του όρου.
Ωστόσο, σημειώνεται πως κατά τη διάρκεια του περιστατικού – που διήρκησε ελάχιστα δευτερόλεπτα – υπήρχε χειριστής εντος του οχήματος, κατάλληλα εκπαιδευμένος για να επέμβει σε περίπτωση απώλειας ελέγχου, ενώ εποπτεύεται και από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος. Χειριστής επιβαίνει καθημερινά σε όλα τα δρομολόγια του οχήματος, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως από την έναρξη της λειτουργίας του στις 10 Νοεμβρίου έως σήμερα εκατοντάδες παιδιά και πολίτες το χρησιμοποίησαν για τις μετακινήσεις τους με απόλυτη ασφάλεια.
Οι εταίροι του πιλοτικού προγράμματος citymobil2 σε συνεργασία με τον δήμο και την e-trikala, έχουν μεριμνήσει για την εκπλήρωση των προδιαγραφών ασφαλείας και διερευνούν τις αιτίες του ατυχούς περιστατικού που συνέβη μετά από αρκετές μέρες επιτυχούς υλοποίησης του πειράματος.
Σε κάθε περίπτωση, η υλοποίηση ενός πειράματος ή μιας πιλοτικής εφαρμογής εμπεριέχουν και την έννοια της αστοχίας και του σφάλματος που θα τροφοδοτήσει με την απαραίτητη γνώση για την επιτυχή υλοποίηση σε πλήρη κλιμακα. Το εν λόγω πιλοτικό πρόγραμμα έχει διεθνή αξία καθώς αποτελεί το επόμενο τεχολογικο βήμα στον τομέα της αυτοκίνησης. αποτελεί το επόμενο βήμα της τεχνολογίας και είναι αυτονόητο ότι, λόγω της φύσης του, εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα».

Δείτε το πείραμα από το 6.30 του παρακάτω βίντεο


Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ λεωφορείο Τρίκαλα περίπτερο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ