Πώς ο Ευρωπαίος Διαμεσολαβητής βοήθησε Ελληνες να πάρουν αποζημίωση γιατί καταστράφηκαν οι βαλίτσες τους - iefimerida.gr

Πώς ο Ευρωπαίος Διαμεσολαβητής βοήθησε Ελληνες να πάρουν αποζημίωση γιατί καταστράφηκαν οι βαλίτσες τους

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η επιτυχημένη διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας επέφερε αποζημίωση 2.500 ευρώ για τις ζημίες που είχε ζευγάρι Ελλήνων τουριστών κατά τη διαμονή του στο Βέλγιο.

Συγκεκριμένα, όπως έγινε γνωστό σήμερα, ζευγάρι Ελλήνων τουριστών αποφάσισαν να απευθυνθούν στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, ζητώντας τη βοήθεια και την παρέμβασή του με ειδικότερο αίτημα την αποζημίωσή τους λόγω καταστροφής προσωπικών ειδών και αποσκευών.

Το περιστατικό είχε ως εξής: προκλήθηκε πυρκαγιά στο ξενοδοχείο διαμονής τους στο Βέλγιο, με συνέπεια την ολοσχερή καταστροφή του μεγαλύτερου μέρους των προσωπικών ειδών και αποσκευών τους. Κατόπιν αποτυχημένων προσπαθειών των καταναλωτών να επικοινωνήσουν με το ξενοδοχείο προκειμένου να αποζημιωθούν τουλάχιστον για τις υλικές ζημίες που υπέστησαν από την πυρκαγιά, ζήτησαν τη βοήθεια και διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας.

Ύστερα από αλλεπάλληλες επικοινωνίες με την ασφαλιστική εταιρία, η οποία αμφισβητούσε αρχικά την υπαιτιότητα του ξενοδοχείου για την πρόκληση της φωτιάς, οι καταναλωτές αποζημιώθηκαν με 2.500 ευρώ για τις ζημίες που υπέστησαν

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ