Ακριβώς όπως πριν από 20 περίπου χρόνια οι ιαπωνικές εταιρείες είχαν δημιουργήσει μάρκες πολυτελείας (Lexus, Infiniti και Acura από τις Toyota, Nissan και Honda αντίστοιχα) έτσι και η Hyundai προχωρά τώρα στην ίδρυση της Genesis, της δικής της αντίστοιχης μάρκας.
Το λογότυπο της οποίας θα είναι μια παραλλαγή αυτού με τα φτερά που χρησιμοποιούσαν μέχρι τώρα τα ομώνυμα μοντέλα, ενώ η κωδικοποίηση θα γίνεται με αριθμούς, π.χ. 60, 70 κ.λπ., ανάλογα με την κατηγορία.
Η δραστηριοποίηση της Genesis θα ξεκινήσει ήδη από τον ερχόμενο μήνα, ενώ μέχρι το 2020 οι Κορεάτες σκοπεύουν να παρουσιάσουν 6 νέα μοντέλα.
Τα Genesis πάντως δεν θα διαφοροποιούνται μόνο τεχνολογικά σε σχέση με τα Hyundai αλλά και αισθητικά. Για το σκοπό αυτό μάλιστα ιδρύθηκε ξεχωριστό τμήμα σχεδιασμού, με επικεφαλής τον Luc Donkerwolke, ο οποίος προέρχεται από τον όμιλο Volkswagen και κατά καιρούς έχει περάσει από τις Lamborghini, Seat, Audi, Bentley και Skoda.