Αυτή η γυναίκα πληρώνεται γιατί έχει τα τέλεια οπίσθια -Πάνω της ράβονται όλα τα τζιν [εικόνες] - iefimerida.gr

Αυτή η γυναίκα πληρώνεται γιατί έχει τα τέλεια οπίσθια -Πάνω της ράβονται όλα τα τζιν [εικόνες]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οι σχεδιαστές μόδας όταν μιλούν για την Natasha Wagner την χαρακτηρίζουν ως το μυστικό τους «όπλο», μιας και τα οπίσθια της τους βοηθούν να δουν τι είναι καλό για τις άλλες γυναίκες.

Η 34χρονη φαίνεται πως διαθέτει τις ιδανικές καμπύλες και μέγεθος. Φορώντας νούμερο 38 (σε ευρωπαϊκά μεγέθη) έχει δουλέψει για εταιρείες, όπως η Gap και η Levi's.

Αυτή η γυναίκα πληρώνεται γιατί έχει τα τέλεια οπίσθια -Πάνω της ράβονται όλα τα τζιν [εικόνες] | iefimerida.gr 0

Στη βιομηχανία της μόδας μπήκε από καθαρή τύχη, όταν στο κολλέγιο ένα πρακτορείο μοντέλων την μέτρησε. Μέσα σε έξι μήνες κατάφερε να γίνει εκείνο το μοντέλο πάνω στο οποίο ο σχεδιαστής δημιουργεί το ρούχο.

Πλέον έχει καταφέρει να ανοίξει το δικό της fit modeling πρακτορείο, που ονομάζεται «In Demand».

Αυτή η γυναίκα πληρώνεται γιατί έχει τα τέλεια οπίσθια -Πάνω της ράβονται όλα τα τζιν [εικόνες] | iefimerida.gr 1
Αυτή η γυναίκα πληρώνεται γιατί έχει τα τέλεια οπίσθια -Πάνω της ράβονται όλα τα τζιν [εικόνες] | iefimerida.gr 2
Αυτή η γυναίκα πληρώνεται γιατί έχει τα τέλεια οπίσθια -Πάνω της ράβονται όλα τα τζιν [εικόνες] | iefimerida.gr 3
Αυτή η γυναίκα πληρώνεται γιατί έχει τα τέλεια οπίσθια -Πάνω της ράβονται όλα τα τζιν [εικόνες] | iefimerida.gr 4
Αυτή η γυναίκα πληρώνεται γιατί έχει τα τέλεια οπίσθια -Πάνω της ράβονται όλα τα τζιν [εικόνες] | iefimerida.gr 5
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ιδανικά οπίσθια Natasha Wagner μοντέλο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ