Ποιοι τουρίστες φεύγουν με παράπονα από την Ελλάδα - iefimerida.gr

Ποιοι τουρίστες φεύγουν με παράπονα από την Ελλάδα

(EUROKINISSI/ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ)
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οι Σουηδοί είναι οι περισσότεροι τουρίστες που εκφράζουν παράπονα μετά από μία επίσκεψή τους στην Ελλάδα, ενώ οι πιο πολλοί μένουν δυσαρεστημένοι από εστιατόρια και ξενοδοχεία.

Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα σε εκδήλωση με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων λειτουργίας του Δικτύου Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, από τους Ευρωπαίους καταναλωτές που είχαν προβλήματα σε συναλλαγή τους με επιχείρηση στην Ελλάδα πρώτοι είναι οι Σουηδοί (15,4%), ακολουθούν οι Βέλγοι (11,4%), Βρετανοί (11,2%), Γερμανοί (9,1%) και Νορβηγοί (7,6%).

Τα παράπονά τους αφορούν κατά κύριο λόγο εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες παροχής καταλύματος (50,7%), ενώ ακολουθούν οι μεταφορές (32,7%), η κατηγορία αναψυχή και ο πολιτισμός (5,2%), ένδυση και υπόδηση (1,7%) και επικοινωνία (1,5%).

Από την άλλη, τα παράπονα των Ελλήνων καταναλωτών αφορούσαν συναλλαγή με επιχείρηση στη Μ. Βρετανία (20,7%), τη Γερμανία (16,2%), την Ιταλία (12,7%), την Κύπρο (12,1%) και την Ισπανία (11,2%).

Οσο για το τι τους προβλημάτισε, τα περισσότερα παράπονα των Ελλήνων αφορούν τις μεταφορές (37,9%) και ακολουθούν η κατηγορία αναψυχή και πολιτισμός (17,5%), η επικοινωνία (13,3%), τα εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες καταλύματος (6,1%) και η ένδυση- υπόδηση (5,2%).

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ τουρίστες παράπονα εστιατόρια
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ