Γιατί συμμάχησαν Guardian, CNN, Financial Times, Reuters και Economist - iefimerida.gr

Γιατί συμμάχησαν Guardian, CNN, Financial Times, Reuters και Economist

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Είναι πέντε από τα ισχυρότερα ΜΜΕ σε όλο τον κόσμο. Τώρα, Guardian, CNN International, Financial Times, Reuters και Economist αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους.

Οπως ανακοίνωσαν, θα διαμορφώσουν μία διαφημιστική συμμαχία, ένα κοινό μέτωπο για να κοντράρουν «υπερδυνάμεις» όπως το Google, το Facebook, το Twitter και το LinkedIn. Η «Πανγαία», όπως θα ονομάζεται αυτή η συμμαχία, θα ενώσει ουσιαστικά το τεράστιο αναγνωστικό κοινό των πέντε αυτών ΜΜΕ στο διαδίκτυο, προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο σε όλα αυτά τα site, με μία συναλλαγή. Κάτι που θα τους προσφέρει πρόσβαση σε 110 εκατομμύρια αναγνώστες σε όλο τον κόσμο.

Ο λόγος που το κάνουν είναι προφανής. Μόνη της η ιστοσελίδα της Guardian, που έχει περίπου 43 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες το μήνα, δυσκολεύεται να κοντράρει το Facebook, των 1,4 δισεκατομμυρίων ενεργών χρηστών το μήνα, όταν προσπαθεί να δελεάσει τους διαφημιστές. Τα πέντε αυτά μέσα μαζί όμως, μπορούν να κλείσουν αυτή την ψαλίδα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ CNN διαφημιστική συμμαχία Guardian
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ