Επένδυση ή πραγματική λατρεία; Το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Η αλήθεια είναι πως η φανατική αγάπη που έχουν κάποιοι με τα vintage αυτοκίνητα δεν έχει σχέση με το οικονομικό σκέλος της απόκτησης ή ιδιοκτησίας ενός «κλασικού» αυτοκινήτου. Για άλλους, πάντως, είναι όντως μια καλή επένδυση που μπορεί να τους αποφέρει κέρδος σε μια πιθανή μελλοντική μεταπώληση.
Το σίγουρο είναι ότι το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, στο London Classic Car Show, μαζεύτηκαν ενδιαφερόμενοι και από τις δύο κατηγορίες. Τόσο εκείνοι που θαυμάζουν με μανία τα παλαιά αμάξια, όσο και οι άλλοι που ήθελαν να αγοράσουν κάποιο με την καλύτερη δυνατή τιμή.
Βέβαια η έννοια της «καλύτερης δυνατής τιμής» είναι εντελώς σχετική, καθώς οι πωλήσεις κυμάνθηκαν από εκατό χιλιάδες λίρες έως και αρκετά εκατομμύρια, ανάλογα τη μάρκα, το μοντέλο και την παλαιότητα του οχήματος. Το Business Insider συνέλεξε τα 25 αυτοκίνητα που τράβηξαν περισσότερο το ενδιαφέρον των πιστών της vintage κουλτούρας, αλλά και των αγοραστών.
(Στις φωτογραφίες παρατίθενται το μοντέλο και η τιμή του σε λίρες)
135 Rolls Royce (195.000)
Bentley Lagonda του 1934 (200.000)
Jaguar (267.500)
Ferrari Dino του 1972 (300.000)
Bugatti (325.000)
Mercedes 600 (500.000)
Aston Martin του1965 DB5 (500.000)
DB4 του1959 (565.000)
Bentley Sedan Coupe του 1939 (595.000)
Ferrari Daytonas (700.000)
Ferrari 250 (750.000)
Bugatti 46 (750.000)
Ferrari Daytona (750.000)
Jaguar E-Type Speedster (750.000)
Ferrari Daytona (785.000)
Jaguar E-Type (800.000)
Bentley Continental του 1953 (965.000)
Mercedes 300SL Gullwing (1.000.000)
Alfa Romeo του 1931 (1.300.000)
Ferrari GTB (1.585.000)
Aston Martin DB4 Convertible (1.600.000)
Ferrari (1.600.000)
Ferrari (2.000.000)
Rolls Royce Silver Ghost (2.000.000)
Mercedes του 1936 (2.400.000)