Οι ταινίες της εβδομάδας [κριτική &τρέιλερ] - iefimerida.gr

Οι ταινίες της εβδομάδας [κριτική &τρέιλερ]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ένας Αλύγιστος και μια ξεκαρδιστική Ιοκάστη σας καλούν μακριά απ το χιονιά και μέσα στις κινηματογραφικές αίθουσες. Ακόμα με «Μεγάλα Μάτια» μπορείτε να δείτε την Τίνκερμπελτ και την Μέρυλ Στρηπ σαν Μάγισσα του Δάσους ενώ και λόγω… κρύου η «Νορβηγία» είναι πολύ κοντά.

Οι ταινίες της εβδομάδας [κριτική &τρέιλερ] | iefimerida.gr 0

Ο ΑΛΥΓΙΣΤΟΣ /ΗΠΑ, Δράμα, 2014

  • The Unbroken
  • Σκηνοθεσία: Αντζελίνα Τζολί.
  • Παίζουν:  Τζακ Ο’ Κόνελ, Γκάρετ Χέντλαντ, Ντόνολ Γκλίσον, Φιν Γουίτροκ, Mιγιάβ

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ:
Αν σε λένε Αντζολίνα Τζολί και έχεις τον Τζακ Ο’ Κόνελ για πρωταγωνιστή και τους αδελφούς Κοέν να σου γράφουν το σενάριο και δίπλα τους δυο ακόμα βαριά κανόνια του σεναρίου, τους Γκραβενίζ και Νίκολσον (Gladiator, Mandela, Oι Άθλιοι) Τα έχεις όλα!
Εκτός απ τη σκηνοθεσία. Διότι η σκηνοθεσία βεβαίως δεν αγοράζεται και δεν αρκεί η ευαισθησία, ούτε το ταλέντο των σεναριογράφων και του πρωταγωνιστή για να σε σώσουν. Έχεις μπροστά σου μια ενδιαφέρουσα περιπετειώδη ζωή ενός Ολυμπιονίκη που μπορεί να γεμίσει τέσσερις ταινίες κι εσύ καταλήγεις να τις συμπιέσεις σε μια. Τότε έχεις κάνει λάθος. Αλλά αν είσαι η Αντζελίνα Τζολί οι πάντες σε συγχωρούν και κανείς δε θα σου πει κατάμουτρα πως έχεις κάνει μια βαρετή ταινία, που δε στοχεύει πουθενά. Θα στο έλεγαν αν ήσουν κάποια άσημη σκηνοθέτης που ψάχνει το break. Στη περίπτωσή σου το πιο πιθανό είναι να στο πει μόνο το κοινό...
Η ταινία , είναι ένα δράμα (σε τέσσερις πράξεις) που εξιστορεί την περιπέτεια ενός ατίθασου παιδιού που γίνεται αθλητής στίβου και συμμετέχοντας στους Ολυμπιακούς του 1936 στο Βερολίνο, εντυπωσίασε τόσο πολύ τον Χίτλερ, που ζήτησε να τον γνωρίσει. Κι όχι μόνο. Ο ίδιος άνθρωπος κατόρθωσε να επιβιώσει από αεροπορικό δυστύχημα, επιπλέοντας σε μια σχεδία επί 47 μέρες, πριν τον ανακαλύψουν οι Ιάπωνες και τον στείλουν σε στρατόπεδο αιχμαλώτων πολέμου, όπου θα περάσει δυο φρικιαστικά χρόνια γεμάτα βασανιστήρια από τον Ιάπωνα δεσμοφύλακά του. Ένα φιλμ γεμάτο πλούσιες εναλλαγές εικόνων με τις διάφορες όμως φάσεις του να διαρκούν περισσότερο απ όσο χρειάζεται, με αποτέλεσμα η ίδια η ταινία να δείχνει να κουράζεται από την επανάληψη του ίδιου θέματος. Όπως ας πούμε στη φουσκωτή βάρκα στη μέση του ωκεανού όπου παρακολουθούμε τη ταλαιπωρία του Ιταλού και των ναυαγών του βομβαρδιστικού πάλι και πάλι ώσπου στο τέλος αυτή η ταλαιπωρία μοιάζει να μεταφέρεται μέσα στην αίθουσα! Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Μετά από δυόμισι ώρες όπου ο ηρωικός Ζαμπερίνι παθαίνει τα μαρτύρια των πρώτων χριστιανών εμείς δεν θα καταλάβουμε ποιο ήταν το μυστικό που τον κράτησε όρθιο και δεν έσπασε. Ακόμα και με τον Ιάπωνα βασανιστή του που τον ενσαρκώνει ο ροκ σταρ Miyavi. Η σχέση βασανιστή βασανιζόμενου μένει στον αέρα. Γιατί τόσο ξύλο; Πού πίστευε, από πού αντλούσε δύναμη ο νεαρός Ιταλός; Καθώς τελειώνει η ταινία έχουμε μάθει για το αδάμαστο σύμβολο Ζαμπερίνι αλλά δεν ξέρουμε και πολλά για τον άνθρωπο πίσω απ αυτό. Η Τζολί αρκέστηκε να περιγράψει τις εντυπωσιακές περιπέτειες και την ταλαιπωρία που έφαγε ο θρυλικός Ιταλός, ενώ πολύ λίγο την ενδιαφέρει ο χαρακτήρας του. Κι αν δεν ήταν ο καταπληκτικός Ο’ Κόνελ μάλλον θα μιλούσαμε για ένα ναυάγιο. Ο άνθρωπος που έμεινε όρθιος απέναντι σε κάθε δυσκολία. Οκ! Τελικά ο θρυλικός Ζαμπερίνι στην ταινία δε λύγισε. Αντίθετα με μας!

Οι ταινίες της εβδομάδας [κριτική &τρέιλερ] | iefimerida.gr 1


ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΑΤΙΑ/ ΗΠΑ Βιογραφική / 2014

  • Big Eyes
  • Σκηνοθεσία : Τιμ Μπάρτον
  • Παίζουν : Ειμί Άνταμς, Κριστόφ Ουόλτς, Τζέϊσον Σουόρτσμαν, Τζον Πολίτο, Ντανι Χίουστον, Βάνεσα Ρος

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ:

Πίσω από μεγάλες καριέρες αρκετά συχνά κρύβονται μεγάλα δράματα. Ένα τέτοιο εξιστορεί και τούτη η ταινία και προσπαθεί να καταγράψει την ιστορική αλήθεια σε ένα μεγάλο σκάνδαλο καλλιτεχνικής απάτης που, ήρθε στην επιφάνεια περίπου το 1970 όταν η Μάργκαρετ Κιν έριξε τη βόμβα: Αυτή και όχι ο Ουώλτερ Κιν ήταν ο καλλιτέχνης που ζωγράφιζε τους διάσημους πίνακες με τα μεγάλα θλιμμένα μάτια τη δεκαετία του 50’ και του 60’. Το ζευγάρι το 1986 έλυσε τις διαφορές του σε ένα δικαστήριο της Χονολουλού όπου ο σοφός δικαστής διέταξε και τους δυο να ζωγραφίσουν ένα από τους διάσημους πίνακες. Η Μάργκαρετ τον τελείωσε σε 53 λεπτά ενώ ο Ουώλτερ αρνήθηκε να πάρει μέρος στη διαδικασία με κάποιες προφάσεις.
Ο Τιμ Μπάρτον προσπαθεί να δείξει το πραγματικό δράμα της ζωής της επιτυχημένης ζωγράφου Μάργκαρετ Κιν, (Ειμυ Άνταμς) η οποία ζωγράφιζε στη σκιά του Κιν, πίνακες που κατάφεραν να γίνουν αποδεκτοί ακόμα και απ τον Γουόρχολ και φυσικά να κάνουν μεγάλη εισπρακτική επιτυχία γύρω στα σίξτις. Όλοι τότε νόμιζαν πως οι πίνακες προέρχονται από τα καλλιτεχνικά χέρια του άνδρα της, Ουόλτερ Κιν (Κριστοφ Ουόλτς). Στη παραγματικότητα ο Κιν ήταν ένας άνθρωπος που ήξερε να πλασάρει τέχνη και να εξαπατά τους πάντες πείθοντας ταυτόχρονα τη γυναίκα του πως η ίδια δεν μπορεί να πουλήσει με επιτυχία την τέχνη της. Αυτή είχε αποδεχθεί τη μοίρα της ως ένα σημείο. Ήταν η εποχή που μόνο οι αρσενικοί καλλιτέχνες συγκινούσαν τους φιλότεχνους κιτς της Αμερικής. Ο Τιμ Μπάρτον (Μπάτμαν) είναι μακριά απ΄ τα γνώριμα λημέρια της καρτουνίστικης φιλοσοφίας του. Χειρίζεται τη σχέση των δύο ανθρώπινων χαρακτήρων αναπάντεχα ρηχά με τον Κριστόφ Ουολτς να αναμασά τα ταραντινικά φερσίματα που του χάρισαν δύο όσκαρ δευτέρου ρόλου. Η Είμι Άνταμς είναι πιο κοντά στην εξαπατημένη γυναίκα που κάποια στιγμή θα επαναστατήσει. Φαίνεται πως ο Μπάρτον εύκολα μπορεί να μας κάνει να αισθανθούμε συγκίνηση με κάποιο ήρωα κόμικς αλλά αρκετά δύσκολα μπορεί να μας φέρει βόλτα αληθινούς ανθρώπινους χαρακτήρες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ :
Οι σεναριογράφοι μαγεύτηκαν από την ιστορία των Κιν. Ο Ουόλτερ Κιν όντως εφηύρε τη μαζική αγορά έργων τέχνης», λέει ο Καρασέφσκι. «Εφόσον τα έργα του δεν έγιναν δεκτά σε άλλες γκαλερί, αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική του γκαλερί, εκθέτοντας τα «έργα του». Είχε βρει τον τρόπο να κάνει τα έργα τέχνης να φαίνονται φθηνά έτσι ώστε να μπορεί ο καθένας να τα αγοράσει. Αυτό όμως που είναι εκπληκτικό είναι το μυστικό πίσω από όλη αυτή την ιστορία: οι πίνακες ήταν δημιουργήματα της γυναίκας του και εκείνος, χειραγωγώντας και καταπιέζοντας την, την ανάγκαζε να βάζει το όνομά του στα έργα της, λαμβάνοντας τελικά ο ίδιος όλα τα εύσημα. Σκεφτήκαμε ότι η «Μάργκαρετ ήταν μία σημαντική γυναικεία παρουσία που βοήθησε πολύ στο κίνημα υπέρ των γυναικών. Η ιστορία ξεκινά με την ίδια, ως νοικοκυρά η οποία κάνει τα πάντα για τον σύζυγό της. Μέσα από τη ζωή και την πορεία της μαθαίνει πώς να στέκεται στα πόδια της και να υπερασπίζεται τον εαυτό της.».

Οι ταινίες της εβδομάδας [κριτική &τρέιλερ] | iefimerida.gr 2

ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ/ ΗΠΑ, Μιούζικαλ / 2014

  • Into the Woods 
  • Σκηνοθεσία  : Ρομπ Μάρσαλ
  • Παίζουν        : Μέριλ Στρηπ, Τζόνι Ντεπ, Έμιλι Μπλάντ, Άνα Κέντρικ, Τζέιμς Κόρντεν, Κρις Πάιν

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ:
Και να που το «Μια φορά κι έναν καιρό» αποκτά μια καινούργια και μοντέρνα διάσταση σε μια ταινία που απευθύνεται στ’ αλήθεια «σε μικρούς και μεγάλους». Η Disney μπορεί να είναι ένα «βαρύ» στούντιο αλλά φαίνεται πως δεν «κολλάει» στο να μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη ένα ανατρεπτικό μιούζικαλ του Broadway όπως Τα Μυστικά του Δάσους με πρωταγωνιστές μεγάλα ονόματα του Hollywood. Φυσικά παίζει στο γήπεδό της και αποδεικνύει περίτρανα πως εδώ είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης! Φτιάχνει μια ταινία πραγματικά για «Όλα τα κοινά» όπου η κάθε ηλικία έχει κάτι να ανακαλύψει για τον εαυτό της!
Τι θα συμβεί όταν πέντε κλασσικά παραμύθια μπλεχτούν σε μια ιστορία; Κι όλ’ αυτά μέσα στο μοναδικό κοινό τους σημείο: Το σκοτεινό Δάσος. Το δάσος όπου όλα είναι σκοτεινά και γι αυτό όλα είναι πιθανά.
Μια πανέξυπνη ιδέα σε μια οσκαρικών προδιαγραφών παραγωγή, όπου η Meryl Streep υποδύεται την κακιά Μάγισσα και υπερπροστατευτική μητέρα της Ραπουντζέλ, κεντώντας πάλι ένα ρόλο αναφοράς. Τον Johnny Depp στον ρόλο του περίφημου Κακού Λύκου, παρέα με τη Σταχτοπούτα, την Κοκκινοσκουφίτσα, και τον μικρό Τζακ της φασολιάς. Όλοι αυτοί οι χαρακτήρες από τα γνωστά παραμύθια των αδελφών Γκριμ μπερδεύονται όμορφα μέσα μέσα στην απλή και συγκινητική ιστορία ενός φούρναρη και της γυναίκας του, που το μόνο που θέλουν είναι να αποκτήσουν ένα παιδί. Η Μάγισσα για να τους εκπληρώσει αυτή τους την επιθυμία, τους ζητά να της φέρουν ένα χαρακτηριστικό πράγμα, από κάθε ήρωα των πέντε παραμυθιών. Αν όλα αυτά ακούγονται κάπως απλοϊκά, αυτό δεν συμβαίνει καθόλου μέσα στην ταινία όπου με προσήλωση στη λεπτομέρεια ο σκηνοθέτης Ρομπ Μάρσαλ (Chicago) ξετυλίγει με ονειρική αληθοφάνεια την ιστορία του. Τα σπέσιαλ εφφέ υπάρχουν αλλά δεν πρωταγωνιστούν. Συμπληρώνουν την εικόνα όπου η μαγεία το επιβάλλει, όπως στην απότομη εξαφάνιση της Μάγισσας η οποία συνοδεύεται από ένα χρωματιστό στριφογύρισμα χιλιάδων φύλων του δάσους. Πολλές φορές εμβόλιμα τραγούδια, απογειώνουν την εικόνα και το γλυκό συναίσθημα του παραμυθιού, όπως το «Agony» με τους δυο πρίγκιπες ένας για την Ραπουντζέλ και ένας για την Σταχτοπούτα να τραγουδούν για τον πόνο της ρομαντικής αγάπης πλατσουρίζοντας στα νερά ενός καταρράκτη! Νομίζω η top σκηνή της ταινίας. Τα Μυστικά του Δάσους ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μας. Μια βόλτα μέσα απ αυτό το Δάσος δεν θα αφήσει κανένα δυσαρεστημένο!

Οι ταινίες της εβδομάδας [κριτική &τρέιλερ] | iefimerida.gr 3


ΑΠΟΨΕ ΤΡΩΜΕ ΣΤΗΣ ΙΟΚΑΣΤΗΣ/κωμωδία 2014

Σκηνοθεσία : Βασίλης Μυριανθόπουλος
Παίζουν : Ρένια Λουϊζίδου, Τάκης Σπυριδάκης, Παύλος
Όρκόπουλος, Κλέλια Ρένεση, Μαρία
Γεωργίαδου, Μπεττυ Μαγγίρα, Σάββας
Πούμπουρας, Λεωνίδας Καλφαγιάννης.

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ:
Μια κωμωδία για ένα δείπνο που δεν έγινε, για έναν πεθαμένο που μάλλον ζει, για μια εξαφανισμένη που παραμένει άφαντη. Αν μη τι άλλο, τόσο οι ατάκες όσο και η πλοκή καταφέρνουν να μας κρατήσουν χαμογελαστούς. Κι αυτό δεν είναι λίγο στους κινηματογραφικούς μας καιρούς! Η Ιοκάστη (Ρένια Λουιζίδου) είναι μια αριστοκράτισσα με χιούμορ, που καταφέρνει να είναι πάντα το κέντρο της προσοχής. Όταν ξαφνικά η φιλήσυχη γειτονιά της Ιοκάστης διαταράσσεται από την απροσδόκητη εξαφάνιση μιας Λετονής μανικιουρίστα (Μπέτυ Μαγγίρα), η χήρα, μάνα και κατά φαντασία business woman, Ιοκάστη Παπαδάμου, ενώνει τις δυνάμεις της με τη δαιμόνια, γειτόνισσά, Βιβή Νερατζάκη (Μαρία Γεωργιάδου) για να ρίξουν άπλετο φως στην περίεργη, ομολογουμένως, υπόθεση της εξαφάνισης.
Την ίδια στιγμή, στο σπίτι της οικογένειας Παπαδάμου, η Κάτια (Κλέλια Ρένεση), κόρη της Ιοκάστης, σεφ, επιχειρηματίας και “γεννημένη μητέρα”, όπως η ίδια διαμηνύει, επιμελείται το φαγητό της αποψινής βραδιάς. Το μπέρδεμα ξεκινάει καθώς καλεσμένοι είναι πολλοί και κάθε ένας από αυτούς κρύβει από ένα, μυστικό: Ο αποξενωμένος γιος της Ιοκάστης, ο Στέφανος (Δημήτρης Μακαλιάς), είναι αιώνιος φοιτητής. Ανάμεσα σε περίεργες υποτροφίες για σπουδές και μαθήματα μουσικής αναζητά την αγάπη απ όπου κι αν έρχεται… ενώ παράλληλα γράφει μουσική για ταινίες πορνό για να βγάλει τα προς το ζην. Όταν πατήσει το πόδι του στο σπίτι της Ιοκάστης δε φαντάζεται τι εκπλήξεις κρύβει αυτή η επίσκεψη… Με αποκορύφωμα, φυσικά, τη στιγμή που - από τον ουρανό - θα πέσει στα χέρια του ο από σπόντα νεοπροσληφθείς, Εσθονός Μπάτλερ, Γιούρι.
Ο Γιούρι (Λεωνίδας Καλφαγιάννης), ή Γιόρικ όπως θέλει να τον φωνάζει η Ιοκάστη, θα συμβάλλει καταλυτικά στο ξεσκέπασμα όλων σχεδόν των μελών της οικογένειας. Είναι πάντα εκεί για να πει αυτά που πρέπει ή που δέν πρέπει. Μέσα από τα μάτια του, ή για την ακρίβεια μέσα από την κάμερα του κινητού του, έρχονται στην επιφάνεια, οι αποκαλύψεις. Την οικογένεια της τρέλας συμπληρώνει, Κοσμάς (Τάκης Σπυριδάκης). Είναι η κολόνα της επιχείρησης της Ιοκάστης και έμπιστος φίλος και συνεργάτης του συχωρεμένου του άντρα της. Είναι όμως και μεγάλο λαμόγιο. Όσο η Κάτια προετοιμάζει το οικογενειακό δείπνο, μαγειρεύοντας πάπια με φρούτα, οι ανεξέλεγκτες αποκαλύψεις θα παρασύρουν τα μέλη της Θεσσαλονικιάς οικογένειας σε έναν ανεμοστρόβιλο ιλαροτραγικών εξελίξεων. Με αποκορύφωμα την εμφάνιση ενος φαντάσματος απ’ το όχι και τόσο μακρινό παρελθόν!
Η σύγχρονη αυτή ελληνική κωμωδία καταστάσεων είναι βασισμένη στο επιτυχημένο ομώνυμο θεατρικό έργο του Άκη Δήμου που είχε κάνει τρελή επιτυχία με πρωταγωνίστρια την αδάμαστη Σοφία Φιλιππίδου. Το φιλμ φέρνει στο νου την παλιά ελληνική ταινία Μια Τρελή Τρελή Οικογένεια αλλά αυτό δεν είναι κατ’ ανάγκην κακό. Ίσα ίσα ο Άκης Δήμου παίρνει τη σκυτάλη και φτιάχνει μια σύγχρονη Πάστα Φλώρα που κριτικάρει εύστοχα τη σύγχυση της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας των χρεών και των μπερδεμένων αξιών που χωρίς προσανατολισμό βλέπει τη Δύση αλλά αισθάνεται ανατολίτισσα. Ας της δώσουμε μια ευκαιρία!

Οι ταινίες της εβδομάδας [κριτική &τρέιλερ] | iefimerida.gr 4



ΝΟΡΒΗΓΙΑ/Ελληνική Φαντασίας / 2014

  • Norway
  • Σκηνοθεσία : Γιάννης Βελσεμές
  • Παίζουν : Βαγγέλης Μουρίκης, Αλεξία Καλτσίκη,  Μάρκος Λεζές, Σόφη Ζανίνου, Βασίλης  Καμίτσης, Ντανιελ Μπόλντα, Κρις Πρότιν.

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ:

Που αλλού μπορεί να πάει το σινεμά; Πιθανώς μέχρι τη Πάρνηθα. Εκεί που είναι το βασίλειο ενός παλαιοβαμπίρ που χρειάζεται αίμα. Εκεί όπου είναι τα σύνορα του σινεμά και της αχαλίνωτης και παιγνιώδους φαντασίας. Εκεί που μας οδηγεί ο Γιάννης Βελσεμές με τις εικόνες του που εναλλάσσονται καλειδοσκοπικά σαν όνειρο ή σαν εφιάλτης και κινούνται χωρίς κανόνες πάνω σε ένα τυρκουάζ σύννεφο μουσικής και χρωματιστών εφφε.
Η Νορβηγία είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του σκηνοθέτη και μουσικοσυνθέτη Γιάννη Βεσλεμέ, γνωστού ως Felizol που μας μεταφέρει στην Αθήνα της δεκαετίας του ’80. Ο Ζανό (Βαγγέλης Μουρίκης) μια καρικατούρα φωτοφοβικού βρικόλακα και ασταμάτητου χορευτή, φτάνει για πρώτη φορά σε μια Αθήνα που δεν υπάρχει σε κανέναν χάρτη. Εκεί θέλει να συναντήσει κάποιον. Του τηλεφωνεί αλλα ακούει μόνο τον τηλεφωνητή του. Καθώς περιπλανιέται φτάνει σε ένα καλτ καταγώγιο και άντρο παρανόμων, όπου συναντά την πόρνη Αλίκη (Αλεξία Καλτσίκη) και τον Νορβηγό ντίλερ Πήτερ (Daniel Bolda). Θα τον “καβαντζάρουν” και θα τον πάρουν μαζί τους “ για μια δουλειά” που τους οδηγεί στη Πάρνηθα. Με αφορμή αυτό το ταξίδι προς το βουνό, μέσα σε μια παλιά λιμουζίνα του ‘50 ο σκηνοθέτης ξετυλίγει ελκυστικές σκηνές και άγουρες εικόνες “Lucy In The Sky Of Diamonds” που δεν αντέχουν σε καμία κριτική ματιά γιατί απλώς δεν υπακούουν σε κανένα κινηματογραφικό κανόνα παρά μόνο στο ότι κινηματογραφήθηκαν με 25 καρέ το δευτερόλεπτο. Η ταινία φαίνεται να είναι μια εντελώς προσωπική ματιά σε απόκοσμα αδιέξοδα και μοντέρνους νεανικούς εφιάλτες που παίρνουν κινηματογραφική μορφή ευκαιριακά μετά την επιτυχία που είχαν οι νεοβαμπιρικές trueblood αμερικανικές ταινίες. Ενδιαφέρουσες και αφελείς (με την καλή έννοια) σινεφίλ σκηνές και εικόνες που διαδέχονται η μια την άλλη χάνουν την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα καλτ χαρακτήρα αφού δεν μπορούν να πείσουν ότι έχουν σχέση με κάποια προσωπική εμμονή ή αλήθεια. Η χρήση “παλαιών” και πεπειραμένων ηθοποιών που μεγαλούργησαν την δεκαετία του 80 υποδηλώνει την αγάπη σε ένα λαϊκό περιθωριακό σινεμά που σήμερα κοσμεί την σφαίρα του αξιοπερίεργου. Παρ όλ’ αυτά οι Λεζές και Καμίτσης φαίνονται πιο cult απ την ταινία!
Το φιλμ θα παιχτεί σε μεταμεσονύχτιες σαββατιάτικες προβολές και είναι ιδανικό για να κλείσει ή να ανοίξει μια περίεργη νυχτερινή έξοδο…

Οι ταινίες της εβδομάδας [κριτική &τρέιλερ] | iefimerida.gr 5

ΤΙΝΚΕΡΜΠΕΛ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΠΟΤΕ/3D Animation

  • Tinkerbell and the Legent of the Neverbeast
  • Σκηνοθεσία : Στιβ Λότερ

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ:
Η Τινκ επιστρέφει με την έκτη ταινία της, μια τρισδιάστατη, φαντασμαγορική περιπέτεια γεμάτη συναίσθημα και αγωνία. Η νεραϊδοπαρέα ξέρει καλύτερα από όλους ότι τα φαινόμενα απατούν και ότι η εμφάνιση ενός άγριου πλάσματος μπορεί να είναι παραπλανητική. Έτσι, οι έξι χαρισματικές φτερωτές υπάρξεις θα μας φέρουν σε επαφή με ένα περίεργο όσο και παρεξηγημένο τέρας και θα μας αποδείξουν ότι όλοι αξίζουν μία δεύτερη ευκαιρία.
Η σκανταλιάρα νεράιδα Φλώρα πιάνει φιλίες με ένα μυστηριώδες πλάσμα, γνωστό ως Το Τέρας του Ποτέ. Ενώ η Τίνκερ Μπελ και οι υπόλοιπες νεράιδες δεν είναι και πολύ σίγουρες ότι η καινούρια αυτή προσθήκη θα ταιριάξει με το Καταφύγιο των Νεραϊδών, οι Επίλεκτοι Ανιχνευτές, που είναι το σώμα προστασίας της Νεραϊδοχώρας, αποφασίζουν να αιχμαλωτίσουν το τέρας πριν καταστρέψει τη χώρα τους. Η Φλώρα που διακρίνει μια τρυφερή καρδιά κάτω από το τρομακτικό παρουσιαστικό του τέρατος, πρέπει να αποκτήσει εμπιστοσύνη στο ένστικτο της και να επέμβει, έχοντας στο πλευρό της τις αγαπημένες της φίλες.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ταινίες κινηματογράφος
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ