Αλλαγή εισιτηρίων ή επιστροφή χρημάτων από την Aegean για την ημέρα της απεργίας - iefimerida.gr

Αλλαγή εισιτηρίων ή επιστροφή χρημάτων από την Aegean για την ημέρα της απεργίας

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Επιβάτης της Aegean σε πτήση της Πέμπτης, η οποία ακυρώθηκε λόγω της απεργίας, επικοινώνησε με το iefimerida.gr δίνοντας λεπτομέρειες για τις διαδικασίες που ακολουθεί η συγκεκριμένη εταιρεία προς εξυπηρέτηση των πελατών της.

Η απεργία της Πέμπτης (27/11) σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα θα ακινητοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος της χώρας δημιουργώντας πρόβλημα και στις πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού. Αναγνώστης, του οποίου η πτήση προς Λονδίνο με την Aegean ακυρώθηκε για το απόγευμα της Πέμπτης, επικοινώνησε με το iefimerida.gr δίνοντας λεπτομέρειες για τις λύσεις που προσφέρει η εταιρεία.

Η Aegean λοιπόν προσφέρει στους πελάτες της επιστροφή όλου του ποσό που κόστισε το εισιτήριο αφού οι πτήσεις ακυρώθηκαν με υπαιτιότητα της ίδιας της εταιρείας ενώ σε περίπτωση που κάποιοι από τους επιβάτες το επιθυμούν, δίνει τη δυνατότητα αλλαγής στις ημερομηνίες ακόμη και αν ο πελάτης θελήσει να πετάξει με πτήση άλλης εταιρείας προς τον ίδιο προορισμό, χωρίς έξτρα κόστος.

Ο συγκεκριμένος κύριος για παράδειγμα θα πετάξει την επομένη με British Airways και θα επιστρέψει στην Αθήνα με Aegean, μια ημέρα μετά τον αρχικό του σχεδιασμό, με την εταιρεία να μη χρεώνει κάποιο έξτρα ποσό στο εισιτήριο, το οποίο είχε ήδη πληρώσει.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκέπτεστε και την επίσημη ιστοσελίδα της Aegean.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Aegean πτήσεις Απεργία επιβάτης
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ