Πέντε κακές συνήθειες που αποτελούν εμπόδιο για την καριέρα [λίστα] - iefimerida.gr

Πέντε κακές συνήθειες που αποτελούν εμπόδιο για την καριέρα [λίστα]

Κακές συνήθειες που πάνε πίσω την καριέρα σας: Ποια ελαττώματα πρέπει να αποβάλε
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οι καριέρες δεν χτίζονται εν μία νυκτί, αλλά μερικά λάθη μπορούν να τις κάνουν να καταρρεύσουν πολύ γρήγορα. Είτε είστε αδιάφοροι για την τρέχουσα θέση σας, είτε δεν τηρείτε τους κανόνες του γραφείου, υπάρχουν αρκετές κακές συνήθειες που βάζουν φρένο στην επαγγελματική σας εξέλιξη.

«Οι άνθρωποι κάνουν πολλά λάθη στην καριέρα τους, μερικά είναι μικρά και διορθώνονται με μια συγγνώμη ή με την πάροδο του χρόνου. Αλλα μπορεί να καταστρέψουν την καριέρα και τη φήμη σας» εξηγεί στο Business Insider η Τζούλι Μπάουκ, στρατηγικός αναλυτής της σταδιοδρομίας, πρόεδρος του Ομίλου Bauke, και συγγραφέας του βιβλίου «Stop Peeing on our Shoes: Avoiding the 7 Mistakes that Screw Up your Job Search»

Από την την καταστροφή ευκαιριών δικτύωσης μέχρι την αντιπαράθεση με το λάθος συνάδελφο, εδώ είναι μια ματιά στα πέντε επιζήμια λάθη για την καριέρα σας που πρέπει να αποφύγετε:

1 Δεν αξιοποιείτε τα εργαλεία που έχετε
Αναλαμβάνοντας ένα νέο ρόλο, οι περισσότεροι άνθρωποι, μαθαίνουν όσο το δυνατόν περισσότερα και ελπίζουν σε μια υψηλότερη θέση. Συχνά αποτυγχάνουν στην επίτευξη αυτών των στόχων, μόνο και μόνο επειδή δεν επωφελούνται από τα εργαλεία και τους πόρους που διατίθενται. Διαδικτυακά εργαλεία εκπαίδευσης και αμέτρητες πληροφορίες και συμβουλές, μπορούν να σας εκτοξεύσουν στην κορυφή αν τις χρησιμοποιήσετε σωστά.

2. Επικεντρώνεστε αποκλειστικά στη δουλειά σας
Θέλετε να κάνετε μια σπουδαία δουλειά στην τρέχουσα θέση σας και θέλετε να δείξετε ότι είστε σκληρά εργαζόμενος, αλλά η δουλειά δεν μπορεί να σταματήσει τη στιγμή που θα φύγετε από το γραφείο. Πολλοί άνθρωποι «εργάζονται το Σαββατοκύριακο» και ως αποτέλεσμα χάνουν ευκαιρίες να αναπτυχθούν και να γίνει πολύτιμοι για την εταιρεία, εξηγεί ο Μπάουκ. «Είναι επιτακτική ανάγκη, όλοι οι επαγγελματίες να κατανοούν τι συμβαίνει στη βιομηχανία τους, την εταιρεία, και το επάγγελμα τους ως γενικό κλάδο, έτσι ώστε να μένουν ευθυγραμμισμένοι με τις απαιτήσεις της εποχής.»

3 Δεν ελέγχουν συναισθήματα και συμπεριφορές
Συχνά περνάμε περισσότερες ώρες στην εργασία από το σπίτι, και ως αποτέλεσμα έχουμε σφυρηλατήσει βαθιές σχέσεις με πολλούς από τους συναδέλφους και τα αφεντικά μας. Αν και αυτές οι σχέσεις μπορούν να εισάγουν ένα επίπεδο προχειρότητας, η συμπεριφορά σας μέσα και έξω από το γραφείο θα έχει αντίκτυπο στην καριέρα σας, εάν παραμείνει επαγγελματική. Ορισμένες καταστρεπτικές συμπεριφορές σύμφωνα με τον Anthony Graziano, περιφερειακό διευθύνων σύμβουλο της Randstad Professionals, περιλαμβάνουν την ανάρμοστη σχέση με άτομα στο γραφείο, την απότομη συμπεριφορά, ή τις συναισθηματικές υπερβολές κάθε είδους. Μπορεί να νιώθετε ότι θέλετε να πετάξετε τον υπολογιστή στο κεφάλι του συναδέλφου σας, αλλά αυτός θα είναι ένας εξασφαλισμένος τρόπος για να χάσετε τη δουλειά και τη φήμη σας.

4. Κλείνετε πόρτες στη δικτύωση
Η δικτύωση δεν σταματά τη στιγμή που θα βρείτε τη δουλειά, αλλά αντί αυτού θα πρέπει να γίνει τρόπος ζωής, ειδικά αν θέλετε να ανεβείτε. Πολύ συχνά οι άνθρωποι που εργάζονται στην ίδια εταιρεία για χρόνια, ακόμα δεν ξέρουν τι πραγματικά κάνουν οι συνάδελφοί τους. Μιλήστε μαζί τους στο ασανσέρ, στον καφέ ή συμμετέχετε σε δραστηριότητες μαζί τους.

5. Επιλέγετε λάθος ομάδα
Η συνεργασία με το λάθος άτομο μπορεί να κάνει κακό και στη δική σας καριέρα. Μην εμπλακείτε σε οποιαδήποτε κουτσομπολιά ή πολιτικές γραφείου. «Εχω δει άτομα να συνεργάζονται με λάθος αφεντικό και όταν το αφεντικό έφυγε, επηρεάστηκε αρνητικά το άτομο» εξηγεί ο Graziano.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ