Αν τα τελευταία τριάντα χρόνια οι Ελληνες έδωσαν προτεραιότητα στο αυτοκίνητο και παρέδωσαν το αστικό τοπίο στο τσιμέντο και την άσφαλτο για να υποστηρίξουν την κίνηση των οχημάτων και όχι των πεζών, αυτή η τάση σιγα-σιγά αντιστρέφεται.
Ο νεαρός αρχιτέκτονας Θωμάς Δοξιάδης διαπραγματεύεται την αρχιτεκτονική και την αρχιτεκτονική τοπίου στη βάση του περιβαλλοντικού σχεδιασμού και της οικολογίας τοπίου.
Το γραφείο έχει λάβει διακρίσεις όπως το 1ο Βραβείο στον διεθνή διαγωνισμό διαμόρφωσης της εισόδου του νέου Μουσείου Ακρόπολης, και το Architectural Review Emerging Architecture Awards (Commendation). Έχει αρθρογραφήσει σε ελληνικά και διεθνή έντυπα, και έχει συμμετάσχει σε επιστημονικές εκδόσεις και συνέδρια, σε θέματα οικολογίας, τοπίου και πόλης.
«Ο υπαίθριος χώρος της ελληνικής πόλης είναι πόρος, και ξαναβλέποντάς τον μπορούμε να αλλάξουμε την πόλη. Οι doxiadis+ βλέπουν τον χώρο αυτό μέσα από τα μάτια της οικολογίας και του τοπίου, και παρουσιάζουν προτάσεις και υλοποιημένα έργα. Με το 5-15-50 αναδιοργανώνουν το δικτύου δρόμων της πόλης βασισμένοι στις αρχές της οικολογίας τοπίου. Για την Σαλαμίνος οραματίζονται έναν δρόμο που ενώνει παρελθόν και μέλλον μέσα από μια δύσκολη και όμορφη γειτονία. Στο Δημόσιο Σήμα δημιουργούν ένα πάρκο μέσα σε μια εβδομάδα μελέτης και μια εβδομάδα υλοποίησης. Και στην Θεσσαλονίκη συνεργάζονται με φοιτητές για να ανθίσει το παρκινγκ στην Τούμπα» αναφέρει η ιστοσελίδα του γραφείου Δοξιάδη, απ'όπου και η φωτογραφία «Μετά την άσφαλτο».