Η φίρμα σου έχει δύναμη - iefimerida.gr

Η φίρμα σου έχει δύναμη

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Δύσκολες μέρες για το διακριτικό, καλόγουστο σικ, και για τους ανθρώπους για τους οποίους η μόδα είναι συνώνυμη της χαμηλόφωνης κομψότητας. Έρευνα των δρ. Nelissen και δρ. Meijers πάνω στην ανθρώπινη συμπεριφορά, για λογαριασμό ολλανδικού πανεπιστημίου, έδειξαν ακριβώς αυτό που ναι μεν πιστεύαμε ακράδαντα κάποτε, ελπίζαμε όμως πως είχαμε ξεπεράσει. Η φίρμα του ρούχου όταν είναι αρκούντως ευδιάκριτη, εξασφαλίζει στον φέροντα οφέλη που το γούστο μόνο του δυστυχώς δεν εγγυάται. Για να το κάνουμε λιανά, μια πολύ καλοντυμένη κοπέλα δίπλα σε μια κοπέλα που φοράει φούτερ με ένα τεράστιο logo τυπωμένο πάνω της, έχει χάσει. Και όταν λέμε έχει χάσει, εννοούμε πως η δεύτερη απολαμβάνει μεγαλύτερο σεβασμό στη δουλειά, προθυμία των συνεργατών της να την διευκολύνουν όταν τους ζητηθεί, ακόμα και υψηλότερο μισθό και καλύτερες συστατικές επιστολές όταν αποπειραθεί να διεκδικήσει μια νέα θέση εργασίας. Τα πλεονεκτήματα του εμφανούς logo δεν σταματούν εδώ. Οι άνθρωποι πείθονται ευκολότερα να συνεισφέρουν σε φιλανθρωπικούς σκοπούς (και μάλιστα δίνοντας μεγαλύτερα ποσά!) όταν αυτό τους ζητείται από κάποιον που έχει στο πέτο το κροκοδειλάκι της Lacoste ή το άλογο του Ralph Lauren, ή να απαντήσουν στις ερωτήσεις κάποιου που φοράει tshirt Tommy Hilfiger και τους σταματάει σε ένα εμπορικό κέντρο, ακόμα και αν είναι βιαστικοί. Από ό,τι φαίνεται, στο μυαλό του περισσότερου κόσμου η φίρμα που είναι εύκολα αναγνωρίσιμη συνεπάγεται status, και επειδή συνήθως κοστίζει κάποια χρήματα παραπάνω, σημαίνει ότι εκείνοι που έχουν τη δυνατότητα να την αποκτήσουν ανήκουν στην ελίτ της κοινωνίας. Χαράς ευαγγέλια λοιπόν για τους διαφημιστές που εδώ και χρόνια προωθούν τα ρούχα των mainstream Οίκων με έμφαση στο λογότυπο, πουλώντας μέσω αυτών ευδαιμονία και lifestyle, σε αντιδιαστολή με τις δημιουργίες πιο "ψαγμένων" νεαρών σχεδιαστών.Την επόμενη φορά που θα μειδιάσουμε ειρωνικά μπροστά στην τεράστια D&G στάμπα ενός κακόγουστου πουλόβερ, καλό είναι να έχουμε στο μυαλό ότι ο κύριος που τη φοράει χαίρει περισσότερου σεβασμού από εμάς – και ότι μειδιά καλύτερα αυτός που μειδιά τελευταίος. Χρύσα Οικονομοπούλου

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ D&G Δρ. Nelissen δρ. Meijers Lacoste Ralph Lauren Tommy Hilfiger
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ