Η Mercedes GLA δεν είναι απλά μια ακόμα παραλλαγή αμαξώματος που βασίζεται στο πλαίσιο των Α και Β-Class. Είναι το μικρό SUV, με το οποίο η Mercedes μπαίνει σε μια νέα γι αυτήν κατηγορία (μέχρι τώρα το μικρότερο της τζιπ ήταν η αισθητά πιο ακριβή GLK), που είναι ήδη και αναμένεται να γίνει ακόμα πιο δημοφιλής τα επόμενα χρόνια.
Όπως προαναφέραμε η GLA βασίζεται στο πλαίσιο των μικρών Mercedes, άρα θα είναι βασικά προσθιοκίνητη και τετρακίνητη κατ΄επιλογήν. Αισθητικά ακολουθεί μεν το γνώριμο από την Α-Class μοτίβο, αλλά με κάποιες off road πινελιές και δικά της στοιχεία, όπως τα πίσω φώτα, ενώ εξαιρετική για μοντέλο αυτής της κατηγορίας είναι και η αεροδυναμική της (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,29).
Η εικόνα είναι γνώριμη και στο εσωτερικό, καθώς κι εδώ δεσπόζουν οι στρογγυλοί αεραγωγοί και η αλά iPad οθόνη στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας, ενώ στοιχείο διαφοροποίησης είναι η πιο ψηλή θέση οδήγησης.
Από πλευράς χώρων η GLA είναι ελαφρώς καλύτερη από την A-Class τόσο σε ότι αφορά τους επιβάτες όσο και τις αποσκευές τους (πορτμπαγκάζ από 421 έως 836 λίτρα), καθώς εκμεταλλεύεται το ελαφρώς αυξημένο μήκος της (+125 χιλιοστά σε σχέση με την Α), που φτάνει συνολικά τα 4,417 μέτρα.
Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει το γνωστό turbo των 1.600 κυβικών της Mercedes, που χρησιμοποιείται σε όλα της τα μικρά μοντέλα, της C-Class συμπεριλαμβανομένης, που για την περίσταση θα αποδίδει 156 ίππους στην GLA 200. Από κει και πάνω θα υπάρχει η GLA 250 με τον turbo των 2.000 κυβικών και των 211 ίππων, που θα μπορεί να είναι και τετρακίνητη, ακριβώς όπως και η CDI 220, η diesel των 2.200 κυβικών και των 170 ίππων. Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση θα είναι η CDI 200, που είναι κι αυτή 2.200 κυβικών αλλά με 136 ίππους και κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς.
Η Mercedes GLA, το μικρό τζιπ της γερμανικής εταιρείας, θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη του φθνιπώρου και σε τιμές που λογικά θα κινούνται κοντά στα επίπεδα της CLA.