Με καμπάνια 730.000 ευρώ ο ΕΟΤ προσπαθεί να προσελκύσει τουρίστες της τελευταίας στιγμής - iefimerida.gr

Με καμπάνια 730.000 ευρώ ο ΕΟΤ προσπαθεί να προσελκύσει τουρίστες της τελευταίας στιγμής

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στοχευμένη καμπάνια, με βασικό όχημα τα συστήματα ηλεκτρονικών κρατήσεων και βασική δεξαμενή τουριστών αυτούς που αποφασίζουν την τελευταία στιγμή για τις διακοπές τους σχεδιάζει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. Στόχος είναι και οι τουρίστες που είχαν επιλέξει την Τουρκία ή και την Αίγυπτο αλλά προβληματίζονται από τις ταραχές.

Σύμφωνα με το tourism lobby, η καμπάνια θα ξεκινήσει πολύ σύντομα. H υλοποίηση των διαφημιστικών ενεργειών αυτό το διάστημα, θα μπορούσε να ευνοήσει και ελληνικούς προορισμούς που έχουν ακόμα περιθώρια απορρόφησης ζήτησης, σε καλές τιμές. Αν ισχύσει και μπορεί να διασφαλιστεί αυτό, τότε θα επιτευχθεί μία καλύτερη κατανομή της φετινής αυξημένης ζήτησης.

Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η κατανομή του σχετικού κονδυλίου θα γίνει ως εξής: Tripadvisor 200.000 ευρώ, lastminute 240.000 ευρώ, Expedia 150.000 ευρώ, ενώ θα περιληφθούν και τα συστήματα επικοινωνίας MSN και Skype, με 60.000 Ευρώ.

Παράλληλα, εγκρίθηκε και ένα ποσό 72.500 ευρώ ειδικά για προβολή μέσω Γαλλικών tour operators όπως οι Look Voyages και TUI France.

(φωτογραφίες Εurokinissi)

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ