Ford Focus 1.0 Ecoboost: Χίλια κυβικά υψηλής τεχνολογίας - iefimerida.gr

Ford Focus 1.0 Ecoboost: Χίλια κυβικά υψηλής τεχνολογίας

Ford Focus 1.0 Ecoboost: Χίλια κυβικά υψηλής τεχνολογίας
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τα χιλιάρια, τα μοντέλα δηλαδή με κινητήρες 1.000 κυβικών, δεν είναι ούτε κάτι καινούργιο ούτε κάτι ασυνήθιστο για την αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτό που είναι ασυνήθιστο είναι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχουμε να κάνουμε με ένα μικρό αυτοκίνητο, αλλά με ένα με το μεγέθους του Ford Focus, που παίζει το ρόλο του οικογενειακού.

Προκειμένου βέβαια ένα τέτοιο «κινητηράκι» να μπορεί να ανταποκριθεί τόσο στα οικογενειακά βάρη όσο και στις σύγχρονες απαιτήσεις περί κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων κρύβει πίσω του τόσο μια πολύχρονη εξέλιξη όσο και υψηλή τεχνολογία. Ο 1.0 EcoBoost λοιπόν, όπως είναι η πλήρης επωνυμία του, είναι τρικύλινδρος, εξαιρετικά μικρός –τόσο που το μπλοκ του χωρά σε ένα φύλλο Α4- φυσικά turbo και high tech όπου κι αν τον μελετήσεις. Η απόδοσή του, στην κορυφαία προς το παρόν έκδοσή του, φτάνει τους 125 ίππους, αλλά το πιο σημαντικό δεν είναι τι γράφουν τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Είναι ότι αποδεικνύει τις δυνατότητές του στο δρόμο, καθώς χαμηλά αποκρίνεται άμεσα στο γκάζι, στις μεσαίες στροφές δείχνει και είναι ρωμαλέος, ενώ ψηλά δεν παρουσιάζει σημεία κόπωσης. Είναι δηλαδή ένα all around σύγχρονο σύνολο, που δεν πιέζεται για να κινήσει τα 1.250+ κιλά του Focus, ενώ ταυτόχρονα εμφανίζεται ήσυχο και πολιτισμένο, με το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των τρικύλινδρων να γίνεται αντιληπτό μόνο αν επιδιώξεις να το προσέξεις. Έτσι κινείσαι σβέλτα (τελική 193, 0-100 σε 11,3"), ήσυχα και οικονομικά, μιας και η επίσημη μέση τιμή κατανάλωσης που ανακοινώνει η Ford είναι 5,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Κατά τα άλλα το χιλιάρι Focus είναι πάντα ασφαλές και προβλέψιμο, το τιμόνι του είναι από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο της κλάσης σε ότι έχει σχέση με αίσθηση και ακρίβεια, ενώ απόλυτα ικανοποιητικό είναι και το επίπεδο άνεσης. Αν σε αυτά προσθέσει κανείς τους καλούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές (365 λίτρα), την αξιόλογη ποιότητα κατασκευής και το καλό επίπεδο εξοπλισμού καταλήγει στο ότι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη έκδοση ιδιαίτερα σημαντική και αξιόλογη είναι ότι παρά τα μόλις 1.000 κυβικά της δεν πρέπει να γίνει καμία παραχώρηση σε κάποιον ουσιώδη τομέα. Επιπλέον υπέρ του Ford Focus EcoBoost λειτουργούν και τα οικονομικά δεδομένα που το συνοδεύουν, τόσο τα άμεσα (κόστος καυσίμου, τέλη, ασφάλιστρα) όσο και τα έμμεσα λειτουργικά έξοδα (τεκμήρια). Παράλληλα η τιμή του ξεκινά από τις 15.520 ευρώ με απόσυρση για την έκδοση των 125 ίππων, ενώ η βασική των 100 κοστίζει από 13.665 ευρώ.

Ford Focus 1.0 Ecoboost: Χίλια κυβικά υψηλής τεχνολογίας | iefimerida.gr 0
Ford Focus 1.0 Ecoboost: Χίλια κυβικά υψηλής τεχνολογίας | iefimerida.gr 1
Ford Focus 1.0 Ecoboost: Χίλια κυβικά υψηλής τεχνολογίας | iefimerida.gr 2
Ford Focus 1.0 Ecoboost: Χίλια κυβικά υψηλής τεχνολογίας | iefimerida.gr 3
Ford Focus 1.0 Ecoboost: Χίλια κυβικά υψηλής τεχνολογίας | iefimerida.gr 4
Ford Focus 1.0 Ecoboost: Χίλια κυβικά υψηλής τεχνολογίας | iefimerida.gr 5
Ford Focus 1.0 Ecoboost: Χίλια κυβικά υψηλής τεχνολογίας | iefimerida.gr 6
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ