Η Pizza Hut όπως φαίνεται ξέρει καλά πως να τραβάει την προσοχή των καταναλωτών της, προωθώντας το δικό της άρωμα σε μια καμπάνια που αποδείχτηκε άκρως πετυχημένη.
Αν και στην αρχή η ιδέα έκανε το γύρω του διαδικτύου σαν αστείο, τελικά η γνωστή επιχείρηση λάνσαρε στο δικό της άρωμα που ονομάζεται Eau de Pizza Hut που κυκλοφόρησε σε περιορισμένα κομμάτια- μόλις 24 ημερησίως. Η καμπάνια όπως φάνηκε στέφθηκε από επιτυχία, αφού μόλις κυκλοφόρησε στο facebook, οι φαν αυξήθηκαν κατά 100.000.
Τα αρώματα κυκλοφόρησαν λίγες μέρες πριν την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου έτσι ώστε να αποτελέσουν ένα πρωτότυπο δώρο προς το έτερον ήμισυ. Η Pizza Hut άλλωστε συνηθίζει να λανσάρει πρωτότυπες ιδέες αφιερωμένες στη γιορτή του έρωτα όπως πέρσι κυκλοφόρησε μια προσφορά πρότασης γάμου που περιλάμβανε δαχτυλίδι αρραβώνων, λιμουζίνα και φυσικά πίτσα.
Αν και τα αρώματα δεν είναι πλέον διαθέσιμα, η δημοφιλής εταιρία επιφυλάσσεται για μια ακόμα πιο πρωτότυπη καμπάνια.