Επική γκάφα στην Ιταλία: Το επίσημο βίντεο για τον τουρισμό είχε εικόνες από τη... Σλοβενία [βίντεο] - iefimerida.gr

Επική γκάφα στην Ιταλία: Το επίσημο βίντεο για τον τουρισμό είχε εικόνες από τη... Σλοβενία [βίντεο]

Η Αφροδίτη του Μποτιτσέλι, στο διαφημιστικό βίντεο της Ιταλίας
Η Αφροδίτη του Μποτιτσέλι, στο διαφημιστικό βίντεο της Ιταλίας / Φωτογραφία: italia.it
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το ιταλικό υπουργείο Τουρισμού βρέθηκε αντιμέτωπο με χλευασμούς μετά τη δημοσιοποίηση ενός επίσημου διαφημιστικού βίντεο για την προσέλκυση τουριστών στην Ιταλία στο οποίο υπήρχαν πλάνα ανθρώπων... στη Σλοβενία να πίνουν σλοβένικο κρασί.

Το βίντεο, μέρος μιας καμπάνιας συνολικού ύψους 9 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο παρήχθη από τον όμιλο τηλεπικοινωνιών Armando Testa, χλευάστηκε σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και πριν αποκαλυφθεί ότι πλάνα του βίντεο είχαν κινηματογραφηθεί σε περιοχές εκτός Ιταλίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τίτλο «Open to Meraviglia» (Ανοιχτοί στο Θαύμα), στο βίντεο παρουσιάζεται μια ψηφιοποιημένη «influencer» μορφή της Αφροδίτης, σύμβολο της ιταλικής τέχνης, όπως αυτή απεικονίζεται στον πίνακα «Η Γέννηση της Αφροδίτης» του Σάντρο Μποτιτσέλι.

Η «μοντέρνα Αφροδίτη» τρώει πίτσα στα τουριστικά αξιοθέατα της Ιταλίας

Η «μοντέρνα Αφροδίτη» φοράει μίνι φούστα και εμφανίζεται να τρώει πίτσα και να παρουσιάζει ορισμένα από τα κύρια τουριστικά αξιοθέατα της Ιταλίας, όπως το Κολοσσαίο της Ρώμης ή τον καθεδρικό ναό της Φλωρεντίας.

Ο ιστορικός τέχνης Τομάσο Μοντανάρι χαρακτήρισε τη διαφημιστική καμπάνια «αποκρουστική» και «χυδαία» σπατάλη χρημάτων, ενώ το βίντεο διακωμωδήθηκε από χρήστες ιταλικών πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης.

Στη... Σλοβενία το αίθριο όπου πίνουν κρασί οι νέοι του διαφημιστικού βίντεο της Ιταλίας

Σε κάποια πλάνα εμφανίζεται μια ομάδα νεαρών να χαμογελούν σε ένα ηλιόλουστο αίθριο και να πίνουν κρασί σε αυτό που παρουσιάζεται ως ένα τυπικό ιταλικό σκηνικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, ορισμένοι παρατήρησαν ότι το εν λόγω αίθριο βρίσκεται στην πραγματικότητα στην περιοχή Τσοτάρ της Σλοβενίας, κοντά στα ιταλικά σύνορα, και το μπουκάλι στο τραπέζι φέρει ετικέτα κρασιού Τσοτάρ.

Η Armando Testa δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη για να σχολιάσει.

Η Ιταλίδα υπουργός Τουρισμού Ντανιέλα Σαντάντσε, μέλος του ακροδεξιού κόμματος Αδέλφια της Ιταλίας της πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι, αποκάλεσε τους επικριτές του βίντεο «σνομπ» και είπε ότι η απεικόνιση της Αφροδίτης ως influencer είχε στόχο να προσελκύσει άτομα νεαρής ηλικίας.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ