Τουρισμός: Τα ελληνικά προϊόντα και οι πρώτες ύλες πρεσβευτές της Ελλάδας στο εξωτερικό - iefimerida.gr

Τουρισμός: Τα ελληνικά προϊόντα και οι πρώτες ύλες πρεσβευτές της Ελλάδας στο εξωτερικό

αθηνα ματοχαντρα
Αθήνα, φωτογραφία Dimitris Kapantais / SOOC
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στο ρεκόρ τουριστικών αφίξεων που σημειώθηκε κατά τον Μάρτιο, για να επαναλάβει ότι ο ελληνικός τουρισμός αποτελεί την «ατμομηχανή» της βιομηχανίας, καθώς καλύπτει το 25% του ΑΕΠ, αναφέρθηκε η πρόεδρος του ΕΟΤ, 'Αντζελα Γκερέκου μιλώντας στο συνέδριου του ΠΣΕ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η πρόεδρος του ΕΟΤ, ο ελληνικός τουρισμός κινείται δυναμικά και σταθερά εν μέσω διεθνών κρίσεων τα τελευταία χρόνια. Όπως είπε, η περσινή χρονιά ήταν μία «χρονιά -ρεκόρ» μετά την Covid εποχή, ενώ η Ελλάδα εξακολουθεί να βρίσκεται στους 5 πρώτους Παγκόσμιους προορισμούς, αλλά και στους 3 πρώτους ευρωπαϊκούς προορισμούς σε επίπεδο Ευρώπης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύζευξη ελληνικού τουρισμού με την ελληνική οικονομία

Η κυρία Γκερέκου υπογράμμισε τη σημασία της σύζευξης του ελληνικού τουρισμού με την ελληνική οικονομία και του πρωτογενή τομέα, κάνοντας λόγο για αυθεντικά ελληνικά προϊόντα αλλά και ελληνικές πρώτες ύλες, που μπορούν να γίνουν εξαιρετικοί πρεσβευτές της ελληνικής πραγματικότητας στο εξωτερικό.

«Ο δημιουργικός τουρισμός, μέσα από την ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα, όπως είναι τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα, τα ρούχα, η ελληνική μόδα, τα κοσμήματα, αποτελούν μέρος μίας άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς που μπορεί να τονώσει τον τομέα των ελληνικών εξαγωγών, αλλά και να συμβάλει στην περαιτέρω ώθηση του ελληνικού τουρισμού» επισήμανε η πρόεδρος.

Μάλιστα, αναφερόμενη στις δράσεις του οργανισμού, αναφέρθηκε στην δημιουργία ενός Digital Map , αντιγράφοντας ένα αντίστοιχο project που υπάρχει στην Ιαπωνία με τις ανθισμένες κερασιές, που θα καλύπτει την διαδρομή ανθοφορίας της χώρας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για τις «Ανθισμένες Διαδρομές» που θα καλύπτει σε όλο της το φάσμα της διαδικασία ανθοφορίας, και στη συνέχεια όλη τη διαδρομή μέχρι το τελευταίο στάδιο, όπου το τελικό προϊόν καταλήγει στην αγορά, μέσω αυτού του «ψηφιακού χάρτη». Το project θα γίνει σε συνεργασία του ΕΟΤ με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Κλείνοντας την ομιλία της, η πρόεδρος του ΕΟΤ, υπογράμμισε ότι ο κλάδος των εξαγωγών μέσα από την αυθεντική ταυτότητα που διαθέτει η Ελλάδα, με παραγωγή premium προϊόντων θα έχει να κερδίσει, στέλνοντας το μήνυμα ότι «Ο δρόμος για ισχυρή οικονομία, περνάει μέσα από την βιώσιμη και ισχυρή ανάπτυξη».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ