Πρόεδρος ΟΕΕ: «Οι Αρχές Οικονομίας να ενταχθούν ως μάθημα γενικής παιδείας στη Β' Λυκείου» - iefimerida.gr

Πρόεδρος ΟΕΕ: «Οι Αρχές Οικονομίας να ενταχθούν ως μάθημα γενικής παιδείας στη Β' Λυκείου»

αντισηπτικο θρανιο μαθητες
Μαθητές σε αίθουσα σχολείου / Φωτογραφία: SOOC
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΟΕΕ), Κωνσταντίνος Κόλλιας, ζητεί να ενταχθούν οι Αρχές Οικονομίας ως μάθημα γενικής παιδείας στη Β' Λυκείου.

Ειδικότερα, το αίτημα του ΟΕΕ να μπει το μάθημα «Αρχές Οικονομίας» στη Β' Λυκείου, από το σχολικό έτος 2022-2023, ως μάθημα γενικής παιδείας, επανέφερε ο κ. Κόλλιας.

Η επιστολή του προέδρου ΟΕΕ προς το υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Με επιστολή του προς την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ο κ. Κόλλιας ζητεί να επανεξεταστεί το συγκεκριμένο αίτημα, τονίζοντας ότι η ύπαρξη ενός οικονομικού μαθήματος μόνο στη Γ' Λυκείου και μόνο στην Κατεύθυνση Οικονομίας και Πληροφορικής δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, όπως τονίζει ο κ. Κόλλιας, το αίτημα για ενίσχυση της οικονομικής εκπαίδευσης δεν είναι στενά κλαδικό, όπως κάποιος μπορεί να συμπεράνει από μία πρώτη ανάγνωση, αλλά ενισχύεται από τρία βασικά στοιχεία:

Πρώτον, ότι «η ελληνική κυβέρνηση αναγνωρίζει ότι ο σχεδιασμός και η εφαρμογή μιας Εθνικής Στρατηγικής για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό είναι ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους για την αύξηση των χρηματοοικονομικών γνώσεων των πολιτών στη χώρα μας» (με βάση και το δελτίο τύπου που αναρτήθηκε από το υπουργείο Οικονομικών στις 4 Δεκεμβρίου 2021).

Δεύτερον, ο αριθμός των μαθητών που φοιτούν στο Ελληνικό Γενικό Λύκειο και έρχονται σε επαφή με τα οικονομικά είναι ένας στους τρεις, δηλαδή μόνο όσοι ακολουθούν την κατεύθυνση «Οικονομίας & Πληροφορικής». Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δύο στους τρεις απόφοιτους δεν έρχονται ποτέ σε επαφή με την οικονομική επιστήμη, γεγονός που συνεπάγεται δυσμενείς επιπτώσεις τόσο για την προσωπική τους οικονομική συμπεριφορά όσο και την κοινωνική ευημερία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρίτον, οι μαθητές που λαμβάνουν μέρος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις δεν εξετάζονται επί ίσοις όροις. Συγκεκριμένα, το μόνο επιστημονικό αντικείμενο που δεν έχει συνέχεια από την Β' προς την Γ' Λυκείου είναι τα οικονομικά. Το γεγονός αυτό δεν βοηθά τους μαθητές ούτε να επιλέξουν ορθολογικότερα κατεύθυνση σπουδών, αλλά ούτε τους δίνεται η δυνατότητα να εμβαθύνουν στην οικονομική επιστήμη και να σημειώσουν υψηλότερες επιδόσεις στις εξετάσεις.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ