Volkswagen: Το ηλεκτρικό VW ID.3 αποσπά την κορυφαία διάκριση στα crash tests [βίντεο] - iefimerida.gr

Volkswagen: Το ηλεκτρικό VW ID.3 αποσπά την κορυφαία διάκριση στα crash tests [βίντεο]

Volkswagen: Το ηλεκτρικό VW ID.3
Volkswagen: Το ηλεκτρικό VW ID.3
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το ολοκαίνουργιο ID.3 της Volkswagen πέτυχε την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία, αποσπώντας με χαρακτηριστική ευκολία τα πέντε αστέρια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο μοντέλο, που βασίζεται στην MEB, τη νέα αρθρωτή πλατφόρμα της Volkswagen που έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί ειδικά για ηλεκτρικά μοντέλα, σημείωσε πολύ καλές βαθμολογίες σε όλες τις επιμέρους δοκιμασίες -για την προστασία ενηλίκων επιβατών, παιδιών και ευάλωτων χρηστών του δρόμου, καθώς και για τα συστήματα υποβοήθησης που προσφέρει στον οδηγό.

Η αξιολόγηση της προστασίας των ενηλίκων βασίζεται σε δοκιμασίες όπως η μετωπική και η οπίσθια σύγκρουση καθώς και η πλευρική πρόσκρουση. Με βάση αυτές τις δοκιμές και μια αξιολόγηση των μέτρων που έχουν ληφθεί για την έγκαιρη και ασφαλή διάσωση και απομάκρυνση, το ID.3 πέτυχε επίπεδο προστασίας 87% για τον οδηγό και τους επιβάτες του. Για τα παιδιά επιτεύχθηκε επίπεδο προστασίας της τάξης του 89%.

Η τελευταία κορυφαία αυτή αξιολόγηση οφείλεται σε τρεις σημαντικούς παράγοντες: εκτός από την προστασία που παρέχεται από τα συστήματα συγκράτησης παιδιών σε περίπτωση μετωπικής ή πλευρικής πρόσκρουσης, εξετάστηκαν και οι επιλογές που διαθέτει το αυτοκίνητο για την τοποθέτηση παιδικών καθισμάτων διαφόρων μεγεθών και κατηγοριών, καθώς και ο εξοπλισμός που υπάρχει για την ασφαλή μεταφορά παιδιών.

Εκτός από την προστασία των επιβατών στα καινούργια αυτοκίνητα, ο Euro NCAP εξετάζει και το πόσο καλά προστατεύουν τα αυτόματα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB) τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου, πεζούς και ποδηλάτες, σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης. Οι δοκιμαστές δίνουν επίσης μεγάλη σημασία και στα επιπλέον στάνταρ συστήματα υποβοήθησης. Ένα από τα ιδιαίτερα θετικά χαρακτηριστικά του ID.3 είναι ότι όλες οι εκδόσεις του διαθέτουν στάνταρ τόσο το «Lane Assist», το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, όσο και το «Front Assist», την υποβοήθηση πέδησης έκτακτης ανάγκης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να τονιστεί ότι το ID.3 είναι το πρώτο μοντέλο της Volkswagen που διαθέτει και κεντρικό αερόσακο για τα εμπρός καθίσματα, που αποτρέπει την πιθανότητα επαφής των κεφαλιών οδηγού και συνοδηγού, για παράδειγμα στην περίπτωση μιας πλευρικής πρόσκρουσης.

Δείτε το βίντεο της δοκιμής εδώ:

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Volkswagen
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ